full screen background image

Centropol otevírá další kamenné pobočky

Stále více velkých společností se začíná vracet ke kamenným pobočkám a k moderní elektronické komunikaci, nabízejí také možnost osobního kontaktu. Tuto variantu preferují zejména starší lidé, kteří nepoužívají počítače ani chytré telefony

„Naše průzkumy nám dlouhodobě naznačovaly, že řada našich zákazníků preferuje před anonymní elektronickou komunikací osobní kontakt. Naše první pobočky v Ústí nad Labem a Českých Budějovicích ukazují, že je to atraktivní volba nejen pro starší zákazníky,“ říká obchodní ředitel dodavatele energií Tomáš Hlaváček z Centropolu.

Centropol na přelomu března a dubna expanduje do dalších krajů a otevírá hned tři nové kamenné pobočky. Tu první otevřel slavnostně minulý týden v Olomouci v blízkosti magistrátu v ulici Erbenova. „O zákazníky se budou starat dva specialisté, kteří pomohou lidem z Olomouce a okolí nejen s přechodem od jiného dodavatele, ale také s jakýmkoliv dotazem ohledně spotřeby, cen nebo úspory na energiích,“ říká regionální ředitel Vladimír Baletka.

Hned na začátku tohoto týdne se slavnostně otevřely další dvě pobočky. V pondělív Teplicích a v úterý v Pardubicích. „Tady v Teplicích jde spíše o znovuotevření. My se do věhlasných lázní vracíme a zájem je tu už teď velký. Zákazníci se často obávají, že ušetřit změnou dodavatele je příliš složité. Na naší pobočce však vyřídíme vše za ně,“ vysvětluje ředitel tamní pobočky Aleš Kaděra. Tepličtí najdou pobočku nedaleko centra přímo ve sportovní hale Aréna 68.

V centru města najdou pobočku také v Pardubicích, a to ve Smilově ulici kousek od pěší zóny. „Tři naši odborníci budou každý den připraveni poradit nejen naším zákazníkům, ale každému, koho zajímají možnosti, jak ušetřit na spotřebě elektřiny nebo plynu, jaké spotřebiče používat nebo uvažují o využití solárních energií“, říká vedoucí tamní pobočky, Petr Vavřík.

Ke kamenným pobočkám se vrací řada firem a zákazníci to většinou vítají. Marie Potůčková z Českých Budějovic byla jednou s prvních zákaznic v nové pobočce Centropolu. „Já tyhle počítače nemám ráda, a protože už i špatně slyším, tak nerada cokoliv vyřizuji po telefonu. Tady mi slečna všechno vysvětlila a řekla mi, že mám malou spotřebu a platím zbytečně velké zálohy, teď budu mít menší, tak jsem spokojená,“ chválila si návštěvu v jihočeské pobočce.

Podle obchodního ředitele Tomáše Hlaváčka je otevírání nových poboček v celé republice součástí nové strategie Centropolu budování vztahu se zákazníky. „Naše heslo je, že zákazník je pro nás víc než pouhé číslo a pokud chceme dát najevo, že to myslíme vážně, pak musíme jít za lidmi a ne, aby lidé museli za námi.“




Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *