Úterý, 2 prosince, 2025
ČESKÝ PRŮMYSL
  • ÚVOD
  • DOPORUČENÉ KATEGORIE
    • Auto – moto – doprava
    • Chemický průmysl
    • Dřevovýroba a dřevozpracující průmysl
    • Energetický průmysl
    • Energie – suroviny
    • Hutnictví a hutní průmysl
    • Informační systémy – IT
    • IT – telekomunikace
    • Obalová technika
    • Odpad a zpracování
    • Plasty a gumárenský průmysl
    • Gastro – potravinářský průmysl
    • Služby a řemesla
    • Stavební průmysl a materiály
    • Stavebnictví – TZB
    • Strojírenský průmysl
    • Technika – technologie
    • Vodohospodářství
    • Výroba a prodej hospodářské techniky
    • Výroba a prodej instalačního a železářského zboží
    • Výroba a prodej zemědělských komodit a techniky
    • Výroba hraček a ruční zpracování
    • Zajímavosti
    • Zemědělství a zemědělská produkce
    • Zpracovatelský průmysl
  • Doporučené weby
    • Realizace bydlení
    • Realizace dřevostavby
    • Bydlení
No Result
View All Result
  • ÚVOD
  • DOPORUČENÉ KATEGORIE
    • Auto – moto – doprava
    • Chemický průmysl
    • Dřevovýroba a dřevozpracující průmysl
    • Energetický průmysl
    • Energie – suroviny
    • Hutnictví a hutní průmysl
    • Informační systémy – IT
    • IT – telekomunikace
    • Obalová technika
    • Odpad a zpracování
    • Plasty a gumárenský průmysl
    • Gastro – potravinářský průmysl
    • Služby a řemesla
    • Stavební průmysl a materiály
    • Stavebnictví – TZB
    • Strojírenský průmysl
    • Technika – technologie
    • Vodohospodářství
    • Výroba a prodej hospodářské techniky
    • Výroba a prodej instalačního a železářského zboží
    • Výroba a prodej zemědělských komodit a techniky
    • Výroba hraček a ruční zpracování
    • Zajímavosti
    • Zemědělství a zemědělská produkce
    • Zpracovatelský průmysl
  • Doporučené weby
    • Realizace bydlení
    • Realizace dřevostavby
    • Bydlení
No Result
View All Result
ČESKÝ PRŮMYSL
No Result
View All Result
ÚVOD Informační systémy - IT

E-mail marketing: nástroj pro úspěšné podnikání

18.10.2017
v Informační systémy - IT
0
E-mail marketing: nástroj pro úspěšné podnikání

E-mail marketing dnes pomáhá vydělávat nejedné firmě. Svůj byznys o něj opírají velké e-shopy a v čím dál větší míře do něj pronikají také menší podnikatelé. Proč se z posílání e-mailů stal tak populární způsob propagace a jak může pomoct také vám?

 

Budování vztahu se zákazníkem vede k prodeji

Princip e-mail marketingu dnes spočívá v zasílání zpráv, které mají pro příjemce nějakou přidanou hodnotu. Jedná se o informativní nebo zábavné newslettery, poděkování za nákup, přání k svátku a až ve druhé linii prodejními e-maily.

SOUVISEJÍCÍ ČLÁNKY

Efektivní řízení logistických operací díky Yard Management Systemu

před 2 měsíce
Kontrola inspekce práce bez stresu: elektronická evidence docházky jako nejlepší pojistka

Kontrola inspekce práce bez stresu: elektronická evidence docházky jako nejlepší pojistka

před 3 měsíce

K samotnému (opakovanému) nákupu zákazník přistupuje ve chvíli, kdy má se značkou vybudovaný nějaký vztah. Je pravidelným čtenářem e-mailů i blogu nebo firmu sleduje na Facebooku. A je mu pak mnohem příjemnější utratit za nabízené služby nebo zboží své peníze.

 

Strategie e-mailingu – cíle a plány

V rámci úvodní e-mailingové strategie je potřeba si stanovit cíle a cesty, jakými k jejich splnění chcete dojít. Co se týče cílů, nejčastěji se sleduje, jak moc vaše zprávy příjemci otevírají nebo do jaké míry se přes ně proklikávají na web. Poněkud náročnějším cílem na provedení, ale s přínosnější vypovídající hodnotou, jsou tržby, které vám odesílané e-maily přinášejí.

K dosažení takových vytyčených cílů se pak určují ty nejvhodnější postupy. Jaké budete posílat e-maily nebo jak chcete získávat e-mailové kontakty také ovlivní volbu e-mailingového nástroje.

 

Volba vhodného e-mailingového nástroje

Strategie by vám taky měla napovědět, jaký zvolit e-mailingový nástroj – tedy internetovou aplikaci, která vám s rozesíláním i následným vyhodnocováním vašeho e-mailingu pomůže.

Nabídka je dnes velmi široká a vybírat tak můžete mezi propracovanými supernástroji pro náročné marketéry, jakými jsou například Drip nebo GetResponse, nebo intuitivními pro širší okruh uživatelů, kam spadá i domácí SmartEmailing. Ten je navíc kompletně v češtině.

 

Jak rozšířit databázi kontaktů

Získávání e-mailových kontaktů by mělo vycházet ze strategie, hlavně ale musí vyhovovat zákonům. Nezákonné je v jakékoliv nakupování databáze nebo porušování zákonů o osobních údajích. Vždy je proto třeba získávat kontakty legislativně správně a se souhlasem budoucího adresáta.

Nejčastěji se na internetové stránky umísťuje takzvaný newsletter box – formulář, do kterého lidé vyplňují svou e-mailovou adresu výměnou za výhodnou nabídku. Tou může být sleva na nákup, možnost doprava zboží zdarma nebo jakýkoliv jiný benefit. Pokud je taková nabídka dostatečně lákavá a newsletter box viditelný a graficky líbivý, je velká šance, že se e-mail marketing stane účinnou podporou vašeho podnikání.

Další články
PRVNÍ GLOBÁLNÍ ROČNÍK SOUTĚŽE „P&G CEO CHALLENGE“ JE OTEVŘEN!

PRVNÍ GLOBÁLNÍ ROČNÍK SOUTĚŽE „P&G CEO CHALLENGE“ JE OTEVŘEN!

Jak na podporu prodeje v kamenných obchodech

Jak na podporu prodeje v kamenných obchodech

Napsat komentář Zrušit odpověď na komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

DOPORUČUJEME

Reklamní stojany jako základ úspěšné propagace

Reklamní stojany jako základ úspěšné propagace

1.12.2025
Jaké jsou trendy v povrchových úpravách kovů?

Jaké jsou trendy v povrchových úpravách kovů?

15.11.2025

NEJČTENĚJŠÍ

  • Hliníková střešní krytina na rodinném domě

    Jaké jsou výhody a nevýhody hliníkové střechy aneb vše o plechové krytině

    0 shares
    Share 0 Tweet 0
  • K čemu slouží stykače a jaké typy rozeznáváme

    0 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Jak vytápět ekonomicky a ekologicky? Koksem

    0 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Víte, jaké jsou nejčastější poruchy palivového čerpadla?

    0 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Jak se provádí oplechování komínu

    0 shares
    Share 0 Tweet 0

KONTAKTY

K-MEDIA
Tel.: +420 731 250 731
Tel.: +420 737 626 919

Email: info@k-media.cz

No Result
View All Result
  • ÚVOD
  • DOPORUČENÉ KATEGORIE
    • Auto – moto – doprava
    • Chemický průmysl
    • Dřevovýroba a dřevozpracující průmysl
    • Energetický průmysl
    • Energie – suroviny
    • Hutnictví a hutní průmysl
    • Informační systémy – IT
    • IT – telekomunikace
    • Obalová technika
    • Odpad a zpracování
    • Plasty a gumárenský průmysl
    • Gastro – potravinářský průmysl
    • Služby a řemesla
    • Stavební průmysl a materiály
    • Stavebnictví – TZB
    • Strojírenský průmysl
    • Technika – technologie
    • Vodohospodářství
    • Výroba a prodej hospodářské techniky
    • Výroba a prodej instalačního a železářského zboží
    • Výroba a prodej zemědělských komodit a techniky
    • Výroba hraček a ruční zpracování
    • Zajímavosti
    • Zemědělství a zemědělská produkce
    • Zpracovatelský průmysl
  • Doporučené weby
    • Realizace bydlení
    • Realizace dřevostavby
    • Bydlení

© 2024 K-MEDIA