Úterý, 2 prosince, 2025
ČESKÝ PRŮMYSL
  • ÚVOD
  • DOPORUČENÉ KATEGORIE
    • Auto – moto – doprava
    • Chemický průmysl
    • Dřevovýroba a dřevozpracující průmysl
    • Energetický průmysl
    • Energie – suroviny
    • Hutnictví a hutní průmysl
    • Informační systémy – IT
    • IT – telekomunikace
    • Obalová technika
    • Odpad a zpracování
    • Plasty a gumárenský průmysl
    • Gastro – potravinářský průmysl
    • Služby a řemesla
    • Stavební průmysl a materiály
    • Stavebnictví – TZB
    • Strojírenský průmysl
    • Technika – technologie
    • Vodohospodářství
    • Výroba a prodej hospodářské techniky
    • Výroba a prodej instalačního a železářského zboží
    • Výroba a prodej zemědělských komodit a techniky
    • Výroba hraček a ruční zpracování
    • Zajímavosti
    • Zemědělství a zemědělská produkce
    • Zpracovatelský průmysl
  • Doporučené weby
    • Realizace bydlení
    • Realizace dřevostavby
    • Bydlení
No Result
View All Result
  • ÚVOD
  • DOPORUČENÉ KATEGORIE
    • Auto – moto – doprava
    • Chemický průmysl
    • Dřevovýroba a dřevozpracující průmysl
    • Energetický průmysl
    • Energie – suroviny
    • Hutnictví a hutní průmysl
    • Informační systémy – IT
    • IT – telekomunikace
    • Obalová technika
    • Odpad a zpracování
    • Plasty a gumárenský průmysl
    • Gastro – potravinářský průmysl
    • Služby a řemesla
    • Stavební průmysl a materiály
    • Stavebnictví – TZB
    • Strojírenský průmysl
    • Technika – technologie
    • Vodohospodářství
    • Výroba a prodej hospodářské techniky
    • Výroba a prodej instalačního a železářského zboží
    • Výroba a prodej zemědělských komodit a techniky
    • Výroba hraček a ruční zpracování
    • Zajímavosti
    • Zemědělství a zemědělská produkce
    • Zpracovatelský průmysl
  • Doporučené weby
    • Realizace bydlení
    • Realizace dřevostavby
    • Bydlení
No Result
View All Result
ČESKÝ PRŮMYSL
No Result
View All Result
ÚVOD Papírenský průmysl

Jak ušetřit na balení a expedici zboží

7.1.2019
v Papírenský průmysl
0
Jak ušetřit na balení a expedici zboží

Obal je velmi důležitou součástí úspěšné expedice zboží. Když vybíráte balicí materiál, je nutné dbát na jeho vysokou kvalitu. Expedované zboží by mělo být nejen perfektně zabaleno, ale také dostatečně chráněno proti poškození. Pro obalový materiál je klíčová symbióza ochrany obsahu a efektivity nákladů na jeho pořízení a použití. Správným výběrem obalů pro expedici vašich produktů můžete dosáhnout enormních úspor nákladů. Jak dosáhnout zvýšení efektivity při balení zboží? Několik tipů podle doporučení expertů z e-shopu KAISER+KRAFT, který je dodavatelem všeho, co k balení, skladování a logistice můžete potřebovat:

Málokterou z nákladových položek lze minimalizovat tak jednoduše, jako náklady na obalový materiál. Existuje několik aspektů, které byste při volbě obalů měli zvážit a na základě poznatků pak vybrat optimální obalový materiál, který bude na jedné straně maximálně funkční z hlediska ochrany zboží a na straně druhé – co nejekonomičtější z hlediska nákladů.

 

SOUVISEJÍCÍ ČLÁNKY

Jak může e-shop budovat lepší image? Odpovědí je udržitelnost

Jak může e-shop budovat lepší image? Odpovědí je udržitelnost

před 3 roky
Papírové krabice mají bohaté využití

Papírové krabice mají bohaté využití

před 3 roky

Kvalita materiálu:

Ne vždy je nutné, aby obal byl z nejsilnějšího kartonu. Po poradě s odborníky prověřte, jaký obalový materiál je optimální pro hmotnost baleného zboží. Volba zbytečně masivního obalového materiálu bývá často důvodem vyšších nákladů na obal v případě, kdy je cenově výhodnější řešení v podobě méně masivní lepenky optimální. Více o volbě správných materiálů pro lepenkové obaly si přečtěte v nákupním poradci o skládacích krabicích z vlnité lepenky.

 

Individualizace obalů:

Když vyhodnotíte portfolio svých výrobků z hlediska možných standardních velikostí pro kartonové obaly, možná se ukáže, že dosud vznikaly enormní vícenáklady v důsledku nákupu nevhodných velikostí krabic, což si vyžádalo použití přídavných výplní. Eliminace nákladů na tyto výplně a současně nižší cena za krabice menších rozměrů, viditelně sníží náklady na expedici.

 

Bodová ochrana:

U velkého, citlivého neskladného zboží není vždy nezbytně nutný celoplošný obalový materiál. Výrobky pro ochranu hran a sítě na ochranu povrchu dostatečně zajistí citlivé body, bez toho, aby celé zboží muselo být zabaleno v dřevěné bedně, kartonu, polystyrenu, vatě nebo ve fólii.

 

Inovace:

V oblasti obalů výrobci pracují na úsporných inovacích, které můžete využít ve svůj prospěch. Například fixační kartony KAISER+KRAFT jsou již vybaveny zajišťovací fólií, takže není nutná přídavná výplň. Další inovací je také moderní předepnutá průtažná fólie, která zajišťuje, abyste na obal při stejné ochraně spotřebovali méně obalového materiálu.

 

Organizace procesů:

Je důležité mít na paměti, že příprava zboží a expedice vyžaduje určitý čas. Když si proces balení sami zefektivníte, zaručeně to přinese úsporu. Funguje to i díky maličkostem, jakými jsou praktické sponkovačky nebo pomůcky pro odvíjení lepicí pásky. Pokud je expedice nedílnou součástí vašeho byznysu, kvalitní napínací a uzavírací přístroje pro odborné páskování jsou nepostradatelnou součástí výbavy vašich expedientů.

V nabídce KAISER+KRAFT najdete vše, co vám usnadní a zefektivní proces balení a expedici zásilek. Od krabic, fóliových sáčků, bublinkové a pěnové fólie nebo průtažné fólie, až po balicí stoly, dopravní techniku a zvedací přístroje pro manipulaci s břemeny. Pokud chcete, aby vaše obaly byly hezčí a stylové, můžete si objednat také lepicí pásku či ovazovací pásky se svým logem nebo individuálním potiskem. Pro expedici obzvlášť citlivého a křehkého zboží je v nabídce poměrně neznámá průtažná fólie – informace o jejím použití najdete v nákupním poradci KAISER+KRAFT.

Další články
Koupit barvy ve výprodeji se vyplatí

Koupit barvy ve výprodeji se vyplatí

Dodavatelé upřednostňují plastové přepravky. Proč?

Dodavatelé upřednostňují plastové přepravky. Proč?

Napsat komentář Zrušit odpověď na komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

DOPORUČUJEME

Reklamní stojany jako základ úspěšné propagace

Reklamní stojany jako základ úspěšné propagace

1.12.2025
Jaké jsou trendy v povrchových úpravách kovů?

Jaké jsou trendy v povrchových úpravách kovů?

15.11.2025

NEJČTENĚJŠÍ

  • Hliníková střešní krytina na rodinném domě

    Jaké jsou výhody a nevýhody hliníkové střechy aneb vše o plechové krytině

    0 shares
    Share 0 Tweet 0
  • K čemu slouží stykače a jaké typy rozeznáváme

    0 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Jak vytápět ekonomicky a ekologicky? Koksem

    0 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Víte, jaké jsou nejčastější poruchy palivového čerpadla?

    0 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Jak se provádí oplechování komínu

    0 shares
    Share 0 Tweet 0

KONTAKTY

K-MEDIA
Tel.: +420 731 250 731
Tel.: +420 737 626 919

Email: info@k-media.cz

No Result
View All Result
  • ÚVOD
  • DOPORUČENÉ KATEGORIE
    • Auto – moto – doprava
    • Chemický průmysl
    • Dřevovýroba a dřevozpracující průmysl
    • Energetický průmysl
    • Energie – suroviny
    • Hutnictví a hutní průmysl
    • Informační systémy – IT
    • IT – telekomunikace
    • Obalová technika
    • Odpad a zpracování
    • Plasty a gumárenský průmysl
    • Gastro – potravinářský průmysl
    • Služby a řemesla
    • Stavební průmysl a materiály
    • Stavebnictví – TZB
    • Strojírenský průmysl
    • Technika – technologie
    • Vodohospodářství
    • Výroba a prodej hospodářské techniky
    • Výroba a prodej instalačního a železářského zboží
    • Výroba a prodej zemědělských komodit a techniky
    • Výroba hraček a ruční zpracování
    • Zajímavosti
    • Zemědělství a zemědělská produkce
    • Zpracovatelský průmysl
  • Doporučené weby
    • Realizace bydlení
    • Realizace dřevostavby
    • Bydlení

© 2024 K-MEDIA