Úterý, 2 prosince, 2025
ČESKÝ PRŮMYSL
  • ÚVOD
  • DOPORUČENÉ KATEGORIE
    • Auto – moto – doprava
    • Chemický průmysl
    • Dřevovýroba a dřevozpracující průmysl
    • Energetický průmysl
    • Energie – suroviny
    • Hutnictví a hutní průmysl
    • Informační systémy – IT
    • IT – telekomunikace
    • Obalová technika
    • Odpad a zpracování
    • Plasty a gumárenský průmysl
    • Gastro – potravinářský průmysl
    • Služby a řemesla
    • Stavební průmysl a materiály
    • Stavebnictví – TZB
    • Strojírenský průmysl
    • Technika – technologie
    • Vodohospodářství
    • Výroba a prodej hospodářské techniky
    • Výroba a prodej instalačního a železářského zboží
    • Výroba a prodej zemědělských komodit a techniky
    • Výroba hraček a ruční zpracování
    • Zajímavosti
    • Zemědělství a zemědělská produkce
    • Zpracovatelský průmysl
  • Doporučené weby
    • Realizace bydlení
    • Realizace dřevostavby
    • Bydlení
No Result
View All Result
  • ÚVOD
  • DOPORUČENÉ KATEGORIE
    • Auto – moto – doprava
    • Chemický průmysl
    • Dřevovýroba a dřevozpracující průmysl
    • Energetický průmysl
    • Energie – suroviny
    • Hutnictví a hutní průmysl
    • Informační systémy – IT
    • IT – telekomunikace
    • Obalová technika
    • Odpad a zpracování
    • Plasty a gumárenský průmysl
    • Gastro – potravinářský průmysl
    • Služby a řemesla
    • Stavební průmysl a materiály
    • Stavebnictví – TZB
    • Strojírenský průmysl
    • Technika – technologie
    • Vodohospodářství
    • Výroba a prodej hospodářské techniky
    • Výroba a prodej instalačního a železářského zboží
    • Výroba a prodej zemědělských komodit a techniky
    • Výroba hraček a ruční zpracování
    • Zajímavosti
    • Zemědělství a zemědělská produkce
    • Zpracovatelský průmysl
  • Doporučené weby
    • Realizace bydlení
    • Realizace dřevostavby
    • Bydlení
No Result
View All Result
ČESKÝ PRŮMYSL
No Result
View All Result
ÚVOD Služby a řemesla

Jak zaujmout zákazníky? Pultovými displeji a reklamními bannery

4.11.2015
v Služby a řemesla
0
Jak zaujmout zákazníky? Pultovými displeji a reklamními bannery

Vánoční shon se blíží a boj o zákazníky a jejich zájem o naše produkty, co nevidět započne. Blížící se prosincové svátky pro většinu totiž znamenají znatelný finanční zisk, a to, ať už jsme maloprodejci nebo se věnujeme velkovýrobě. Co můžeme udělat pro to, abychom zákazníky zaujali?

Panuje přesvědčení, že v dobách online obchodu se s pobíháním po obchodech obtěžuje již málokdo. Objednat do domu si lze prakticky vše, od nábytku přes knihy až po potraviny. A přestože rostoucí procento online nákupů tyto domněnky potvrzuje, o Vánocích to tak úplně neplatí. Naštěstí pro podnikatele, ještě stále existují jedinci, kteří nechávají shánění vánočních dárků na poslední chvíli a řeší je osobně v kamenných prodejnách. Obchodníci tak stále mají prostor a šanci potenciální zákazníky ovlivnit, je pro to však potřeba něco udělat.

Před Vánocemi je tedy kromě správy e-shopu třeba zaměřit se především na osobní kontakt a s tím spojenou podporu prodeje. Základem stabilního podniku, kam se budou spokojení zákazníci vracet, je kvalifikovaný personál. Všichni naši zaměstnanci by měli vědět, co vlastně prodávají a měli by se v dané branži orientovat, aby zákazníkům usnadnili rozhodování, zda výrobek zakoupit, či nikoli.

SOUVISEJÍCÍ ČLÁNKY

Výroba zboží v Číně přináší firmám řešení pro unikátní produkty na míru

Výroba zboží v Číně přináší firmám řešení pro unikátní produkty na míru

před 4 měsíce
Jak rychlá a efektivní logistika buduje loajalitu zákazníků 

Jak rychlá a efektivní logistika buduje loajalitu zákazníků 

před 10 měsíců

Pultový display

Než však k prodeji dojde, je nutné upoutat pozornost. K tomu slouží podlahové a pultové displeje či vhodně umístěné reklamní bannery. Zatímco podlahové a pultové displeje jsou určeny do míst prodeje, reklamní bannery je možné umístit prakticky kamkoli, kde se vyskytne příležitost. S tím vám můžou pomoci na eshopu Paketo.one, který se specializuje na vývoj a výrobu kartonových POP a POS produktů.

Displeje můžeme umístit k pokladnám či na pult a slouží hlavně k propagaci těch výrobků, které do nich umístíme. Tím jim zajišťujeme prodejní podporu a maximální pozornost. Kromě toho, že displeje ovlivňují rozhodnutí o koupi, tak také rozlišují jednotlivé výrobky od konkurence. Jsou navíc vyráběny z kartonu a lepenky, tudíž je s nimi jednoduchá manipulace a po upotřebení jsou recyklovatelné. Mezi další výhody patří i to, že jelikož jsou dodávány složené, snižují se náklady na dopravu a skladování, a ani jejich instalace není náročná.

Tento druh propagace by se neměl brát na lehkou váhu z toho důvodu, že osobní kontakt a to, co zákazník vidí a na co si může sáhnout a vyzkoušet, stále hraje prim v nákupech jakéhokoli zboží. Navíc se jedná o poměrně malou investici, jejíž výsledky jsou srovnatelné s online reklamou.

 

 

 

Další články
Firma JELÍNEK – TRADING, spol. s.r.o. se i letos účastnila veletrhu FAKUMA 2015

Firma JELÍNEK - TRADING, spol. s.r.o. se i letos účastnila veletrhu FAKUMA 2015

WNT – specialista na průmyslové třískové obrábění

WNT – specialista na průmyslové třískové obrábění

Napsat komentář Zrušit odpověď na komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

DOPORUČUJEME

Reklamní stojany jako základ úspěšné propagace

Reklamní stojany jako základ úspěšné propagace

1.12.2025
Jaké jsou trendy v povrchových úpravách kovů?

Jaké jsou trendy v povrchových úpravách kovů?

15.11.2025

NEJČTENĚJŠÍ

  • Hliníková střešní krytina na rodinném domě

    Jaké jsou výhody a nevýhody hliníkové střechy aneb vše o plechové krytině

    0 shares
    Share 0 Tweet 0
  • K čemu slouží stykače a jaké typy rozeznáváme

    0 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Jak vytápět ekonomicky a ekologicky? Koksem

    0 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Víte, jaké jsou nejčastější poruchy palivového čerpadla?

    0 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Jak se provádí oplechování komínu

    0 shares
    Share 0 Tweet 0

KONTAKTY

K-MEDIA
Tel.: +420 731 250 731
Tel.: +420 737 626 919

Email: info@k-media.cz

No Result
View All Result
  • ÚVOD
  • DOPORUČENÉ KATEGORIE
    • Auto – moto – doprava
    • Chemický průmysl
    • Dřevovýroba a dřevozpracující průmysl
    • Energetický průmysl
    • Energie – suroviny
    • Hutnictví a hutní průmysl
    • Informační systémy – IT
    • IT – telekomunikace
    • Obalová technika
    • Odpad a zpracování
    • Plasty a gumárenský průmysl
    • Gastro – potravinářský průmysl
    • Služby a řemesla
    • Stavební průmysl a materiály
    • Stavebnictví – TZB
    • Strojírenský průmysl
    • Technika – technologie
    • Vodohospodářství
    • Výroba a prodej hospodářské techniky
    • Výroba a prodej instalačního a železářského zboží
    • Výroba a prodej zemědělských komodit a techniky
    • Výroba hraček a ruční zpracování
    • Zajímavosti
    • Zemědělství a zemědělská produkce
    • Zpracovatelský průmysl
  • Doporučené weby
    • Realizace bydlení
    • Realizace dřevostavby
    • Bydlení

© 2024 K-MEDIA