Úterý, 2 prosince, 2025
ČESKÝ PRŮMYSL
  • ÚVOD
  • DOPORUČENÉ KATEGORIE
    • Auto – moto – doprava
    • Chemický průmysl
    • Dřevovýroba a dřevozpracující průmysl
    • Energetický průmysl
    • Energie – suroviny
    • Hutnictví a hutní průmysl
    • Informační systémy – IT
    • IT – telekomunikace
    • Obalová technika
    • Odpad a zpracování
    • Plasty a gumárenský průmysl
    • Gastro – potravinářský průmysl
    • Služby a řemesla
    • Stavební průmysl a materiály
    • Stavebnictví – TZB
    • Strojírenský průmysl
    • Technika – technologie
    • Vodohospodářství
    • Výroba a prodej hospodářské techniky
    • Výroba a prodej instalačního a železářského zboží
    • Výroba a prodej zemědělských komodit a techniky
    • Výroba hraček a ruční zpracování
    • Zajímavosti
    • Zemědělství a zemědělská produkce
    • Zpracovatelský průmysl
  • Doporučené weby
    • Realizace bydlení
    • Realizace dřevostavby
    • Bydlení
No Result
View All Result
  • ÚVOD
  • DOPORUČENÉ KATEGORIE
    • Auto – moto – doprava
    • Chemický průmysl
    • Dřevovýroba a dřevozpracující průmysl
    • Energetický průmysl
    • Energie – suroviny
    • Hutnictví a hutní průmysl
    • Informační systémy – IT
    • IT – telekomunikace
    • Obalová technika
    • Odpad a zpracování
    • Plasty a gumárenský průmysl
    • Gastro – potravinářský průmysl
    • Služby a řemesla
    • Stavební průmysl a materiály
    • Stavebnictví – TZB
    • Strojírenský průmysl
    • Technika – technologie
    • Vodohospodářství
    • Výroba a prodej hospodářské techniky
    • Výroba a prodej instalačního a železářského zboží
    • Výroba a prodej zemědělských komodit a techniky
    • Výroba hraček a ruční zpracování
    • Zajímavosti
    • Zemědělství a zemědělská produkce
    • Zpracovatelský průmysl
  • Doporučené weby
    • Realizace bydlení
    • Realizace dřevostavby
    • Bydlení
No Result
View All Result
ČESKÝ PRŮMYSL
No Result
View All Result
ÚVOD Služby a řemesla

Maloobchod se šperky – bariéry vstupu

6.2.2015
v Služby a řemesla
0
Maloobchod se šperky – bariéry vstupu

Sektor obchodu se šperky slouží přímo zákazníkům a zprostředkovává jim módní doplňky z nejvzácnějších drahých kovů a drahokamů. Toto tradiční odvětví zaplavilo téměř celý civilizovaný svět a vládne mu relativně malý počet dobře známých, úzce propojených hráčů. To s sebou přináší bariéry vstupu do odvětví pro nové obchodníky, kteří se snaží proniknout na trh, ale tyto bariéry mohou být překonány díky pečlivému strategickému plánování, dostatečnému základnímu kapitálu a realistickému pochopení výzvy, které bude nutno čelit.

Porozumění bariérám vstupu

Prostředí v každém odvětví je konkurenční a pouze ty nejsilnější společnosti mohou přežít tlak konkurence v dlouhém období. Podnikatelé a firmy musí navíc zaplatit určitou cenu a překonat překážky, které před nimi jako nováčky stojí. Tyto překážky se souhrnně nazývají bariéry vstupu – věci, které stojí v cestě, pokud chceme vstoupit na trh. Běžnými bariérami jsou počáteční náklady, specializované licence a certifikáty, zajištění distribučních kanálů a také další hráči působící ve stejném oboru. Každé odvětví má také své typické bariéry a ani šperkařský průmysl není výjimkou.

SOUVISEJÍCÍ ČLÁNKY

Výroba zboží v Číně přináší firmám řešení pro unikátní produkty na míru

Výroba zboží v Číně přináší firmám řešení pro unikátní produkty na míru

před 4 měsíce
Jak rychlá a efektivní logistika buduje loajalitu zákazníků 

Jak rychlá a efektivní logistika buduje loajalitu zákazníků 

před 10 měsíců

Náklady na zásoby

Náklady na pořízení zásob jsou významnou bariérou, které čelí noví obchodníci se šperky. Záleží na velikosti skladu, ale pouze naplnění regálů pro první otevírací den vás může stát miliony korun. Při hledání vhodných zdrojů zejména pro diamantové šperky a šperky s drahokamy je nutné obrátit svou pozornost do zahraničí. Může být obtížné zajistit dodavatele, kteří již ve velkém zásobují existující podniky. Tato překážka se dá obejít, pokud se pro zajištění zásob využijí domácí distributoři. V tom případě ale dojde ke snížení výnosnosti, neboť náklady na zásoby budou vyšší.

Překonání zavedených značek

Nakupování šperků může být emocionální zkušeností a stávající značky se naučily, jak vybudovat hluboké a trvalé vztahy s věrnými zákazníky tím, že podporují tyto emoce a vytvářejí tak silné vazby. Tento jedinečný prvek zákaznické věrnosti může být pro nově začínající při soutěžení na trhu obtížně překonatelný. Obchodníci se šperky sázejí především na kvalitu zboží. Pracují tvrdě na tom, aby definovali svou značku jako tu nejvhodnější a jedinou volbu při nákupu šperků. Nově příchozí bývají často automaticky vnímáni jako ti s nižší kvalitou, protože jejich značka není tak známá.

Investice do zařízení a riziko ztráty

Obchodníci se šperky mají stejné nároky na vybavení jako jiní obchodníci. Také potřebují regály, výklady, skladiště a prodejní místo. Kromě toho však obchody se šperky vyžadují pokročilé bezpečnostní systémy na ochranu cenných zásob. Zajištění dostatečné bezpečnosti může tvořit největší položku v rozpočtu na vybavení, neboť je potřeba myslet na náklady na kamery, bezpečnostní schránky i elektronické monitorování dveří a oken. I s pokročilým zabezpečením může být riziko možné ztráty odstrašující. Obchodníci se šperky by měli být vždy dostatečně pojištěni, ale náklady na tato opatření můžou být také dodatečnou bariérou vstupu.

Další články
Jak usnadnit provoz firmy? Ulehčit zaskladnění a dopravu zboží ve firmě!

Jak usnadnit provoz firmy? Ulehčit zaskladnění a dopravu zboží ve firmě!

Počítače pro malé a středně velké firmy

Počítače pro malé a středně velké firmy

Napsat komentář Zrušit odpověď na komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

DOPORUČUJEME

Reklamní stojany jako základ úspěšné propagace

Reklamní stojany jako základ úspěšné propagace

1.12.2025
Jaké jsou trendy v povrchových úpravách kovů?

Jaké jsou trendy v povrchových úpravách kovů?

15.11.2025

NEJČTENĚJŠÍ

  • Hliníková střešní krytina na rodinném domě

    Jaké jsou výhody a nevýhody hliníkové střechy aneb vše o plechové krytině

    0 shares
    Share 0 Tweet 0
  • K čemu slouží stykače a jaké typy rozeznáváme

    0 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Jak vytápět ekonomicky a ekologicky? Koksem

    0 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Víte, jaké jsou nejčastější poruchy palivového čerpadla?

    0 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Jak se provádí oplechování komínu

    0 shares
    Share 0 Tweet 0

KONTAKTY

K-MEDIA
Tel.: +420 731 250 731
Tel.: +420 737 626 919

Email: info@k-media.cz

No Result
View All Result
  • ÚVOD
  • DOPORUČENÉ KATEGORIE
    • Auto – moto – doprava
    • Chemický průmysl
    • Dřevovýroba a dřevozpracující průmysl
    • Energetický průmysl
    • Energie – suroviny
    • Hutnictví a hutní průmysl
    • Informační systémy – IT
    • IT – telekomunikace
    • Obalová technika
    • Odpad a zpracování
    • Plasty a gumárenský průmysl
    • Gastro – potravinářský průmysl
    • Služby a řemesla
    • Stavební průmysl a materiály
    • Stavebnictví – TZB
    • Strojírenský průmysl
    • Technika – technologie
    • Vodohospodářství
    • Výroba a prodej hospodářské techniky
    • Výroba a prodej instalačního a železářského zboží
    • Výroba a prodej zemědělských komodit a techniky
    • Výroba hraček a ruční zpracování
    • Zajímavosti
    • Zemědělství a zemědělská produkce
    • Zpracovatelský průmysl
  • Doporučené weby
    • Realizace bydlení
    • Realizace dřevostavby
    • Bydlení

© 2024 K-MEDIA