Úterý, 2 prosince, 2025
ČESKÝ PRŮMYSL
  • ÚVOD
  • DOPORUČENÉ KATEGORIE
    • Auto – moto – doprava
    • Chemický průmysl
    • Dřevovýroba a dřevozpracující průmysl
    • Energetický průmysl
    • Energie – suroviny
    • Hutnictví a hutní průmysl
    • Informační systémy – IT
    • IT – telekomunikace
    • Obalová technika
    • Odpad a zpracování
    • Plasty a gumárenský průmysl
    • Gastro – potravinářský průmysl
    • Služby a řemesla
    • Stavební průmysl a materiály
    • Stavebnictví – TZB
    • Strojírenský průmysl
    • Technika – technologie
    • Vodohospodářství
    • Výroba a prodej hospodářské techniky
    • Výroba a prodej instalačního a železářského zboží
    • Výroba a prodej zemědělských komodit a techniky
    • Výroba hraček a ruční zpracování
    • Zajímavosti
    • Zemědělství a zemědělská produkce
    • Zpracovatelský průmysl
  • Doporučené weby
    • Realizace bydlení
    • Realizace dřevostavby
    • Bydlení
No Result
View All Result
  • ÚVOD
  • DOPORUČENÉ KATEGORIE
    • Auto – moto – doprava
    • Chemický průmysl
    • Dřevovýroba a dřevozpracující průmysl
    • Energetický průmysl
    • Energie – suroviny
    • Hutnictví a hutní průmysl
    • Informační systémy – IT
    • IT – telekomunikace
    • Obalová technika
    • Odpad a zpracování
    • Plasty a gumárenský průmysl
    • Gastro – potravinářský průmysl
    • Služby a řemesla
    • Stavební průmysl a materiály
    • Stavebnictví – TZB
    • Strojírenský průmysl
    • Technika – technologie
    • Vodohospodářství
    • Výroba a prodej hospodářské techniky
    • Výroba a prodej instalačního a železářského zboží
    • Výroba a prodej zemědělských komodit a techniky
    • Výroba hraček a ruční zpracování
    • Zajímavosti
    • Zemědělství a zemědělská produkce
    • Zpracovatelský průmysl
  • Doporučené weby
    • Realizace bydlení
    • Realizace dřevostavby
    • Bydlení
No Result
View All Result
ČESKÝ PRŮMYSL
No Result
View All Result
ÚVOD Nezařazené

Nalákejte zákazníky na povánoční slevy

11.1.2016
v Nezařazené, Obalová technika
0
Nalákejte zákazníky na povánoční slevy

Nákupní horečka zdaleka neskončila. Povánoční slevy jsou ideální příležitostí, jak doprodat přebytečné zboží a rozšířit povědomí zákazníků o vašem podniku. Chytněte příležitost za pačesy.

Zviditelněte se

Ať už máte k dispozici kamennou prodejnu nebo se vaše podnikání odehrává pouze ve vodách internetu, o výprodeji musíte dát lidem vědět. Využijte reklam na sociálních sítích, které jsou víceméně za hubičku nebo vsaďte na staré dobré letáčky a reklamní bannery. Tuto variantu volte především v případě, že působíte jako lokální podnikatel a klientela se skládá hlavně z obyvatel města, kde je vaše kamenná prodejna. Pokud vám jde hlavně o bezprostřední kontakt se zákazníkem, chytře umístěné poutače spolu s online reklamou přinesou jen užitek.

Kontakt se zákazníkem

Jakmile potenciální zákazník navštíví vaši prodejnu, zdaleka ještě nemáte vyhráno. Věděli jste, že až 59 % všech nákupů je uskutečněno impulzivně? To znamená, že nakupující zboží koupí na základě toho, že ho v obchodě viděl a zaujalo ho. „Pro takové případy doporučujeme obchodníkům využití podlahových nebo pultových displejů. Ty jsou využívány k podpoře a zvýšení prodeje, promočním aktivitám, uvádění nových výrobků na trh a ke zlepšování vnímání značky v místě prodeje.“, říká vedoucí projektu Paketo.one, specialisty na vývoj a výrobu kartonových POP/POS produktů.  Paketo.one se zabývá zakázkovou výrobou a tiskem těchto reklamních poutačů a produktů už od 1 kusu!

SOUVISEJÍCÍ ČLÁNKY

Komplexní BIM projekce a TZB projektování pro průmyslové, logistické a kancelářské objekty

Komplexní BIM projekce a TZB projektování pro průmyslové, logistické a kancelářské objekty

před 10 měsíců
Vědecké centrum Evropské komise: pěnový polystyren má vysoký potenciál pro oběhové hospodářství

Vědecké centrum Evropské komise: pěnový polystyren má vysoký potenciál pro oběhové hospodářství

před 3 roky

Nezapomínejte však ani vstřícnost ke kupujícím. Viditelnost zboží a poměr kvality a ceny nejsou jedinými faktory, které ovlivní, zda si výrobek zákazník koupí či nikoliv. A právě proto nelze tvrdit, že obchodní um je kombinací dobrých počtů a intuice. Naopak, jednání s klienty je nedílnou součástí toho, jak budete jako podnikatelé úspěšní.

Sales - Creative Commons

E-shop

Pokud provozujete svoje podnikání pouze online, dbejte na několik základních pravidel. V prvé řadě je důležité umožnit návštěvníkům webové stránky komunikovat. A to jak s vámi, jakožto obchodníkem, tak i s ostatními zákazníky, kteří si od vás již něco koupili. Umožněte na e-shopu možnost komentářů a hodnocení a viditelně umístěte kontakt, na kterém je možné vás zastihnout. Se stejnou péčí je třeba přistupovat i k otázce dodání zásilek. Neslibujte, co nedokážete dodržet a spolupracujte pouze s dopravci, kteří jsou prověření ostatními. To, v jakém stavu a za jak dlouho produkt k zákazníkovi dorazí, můžete však ovlivnit i vy sami. Ať už kvalitním obalovými materiály a krabicemi, které lze objednat též na Paketo.cz nebo pomocnou sílou do skladu v přetíženém období.

Tags: obalpoutače
Další články
Výroba laděných výfuků Friedrich Motorsport

Výroba laděných výfuků Friedrich Motorsport

Stavebnictví roste nejen do objemu, ale také do kvality projektů, říká Erik Štefanovič

Stavebnictví roste nejen do objemu, ale také do kvality projektů, říká Erik Štefanovič

Napsat komentář Zrušit odpověď na komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

DOPORUČUJEME

Reklamní stojany jako základ úspěšné propagace

Reklamní stojany jako základ úspěšné propagace

1.12.2025
Jaké jsou trendy v povrchových úpravách kovů?

Jaké jsou trendy v povrchových úpravách kovů?

15.11.2025

NEJČTENĚJŠÍ

  • Hliníková střešní krytina na rodinném domě

    Jaké jsou výhody a nevýhody hliníkové střechy aneb vše o plechové krytině

    0 shares
    Share 0 Tweet 0
  • K čemu slouží stykače a jaké typy rozeznáváme

    0 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Jak vytápět ekonomicky a ekologicky? Koksem

    0 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Víte, jaké jsou nejčastější poruchy palivového čerpadla?

    0 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Jak se provádí oplechování komínu

    0 shares
    Share 0 Tweet 0

KONTAKTY

K-MEDIA
Tel.: +420 731 250 731
Tel.: +420 737 626 919

Email: info@k-media.cz

No Result
View All Result
  • ÚVOD
  • DOPORUČENÉ KATEGORIE
    • Auto – moto – doprava
    • Chemický průmysl
    • Dřevovýroba a dřevozpracující průmysl
    • Energetický průmysl
    • Energie – suroviny
    • Hutnictví a hutní průmysl
    • Informační systémy – IT
    • IT – telekomunikace
    • Obalová technika
    • Odpad a zpracování
    • Plasty a gumárenský průmysl
    • Gastro – potravinářský průmysl
    • Služby a řemesla
    • Stavební průmysl a materiály
    • Stavebnictví – TZB
    • Strojírenský průmysl
    • Technika – technologie
    • Vodohospodářství
    • Výroba a prodej hospodářské techniky
    • Výroba a prodej instalačního a železářského zboží
    • Výroba a prodej zemědělských komodit a techniky
    • Výroba hraček a ruční zpracování
    • Zajímavosti
    • Zemědělství a zemědělská produkce
    • Zpracovatelský průmysl
  • Doporučené weby
    • Realizace bydlení
    • Realizace dřevostavby
    • Bydlení

© 2024 K-MEDIA