Úterý, 2 prosince, 2025
ČESKÝ PRŮMYSL
  • ÚVOD
  • DOPORUČENÉ KATEGORIE
    • Auto – moto – doprava
    • Chemický průmysl
    • Dřevovýroba a dřevozpracující průmysl
    • Energetický průmysl
    • Energie – suroviny
    • Hutnictví a hutní průmysl
    • Informační systémy – IT
    • IT – telekomunikace
    • Obalová technika
    • Odpad a zpracování
    • Plasty a gumárenský průmysl
    • Gastro – potravinářský průmysl
    • Služby a řemesla
    • Stavební průmysl a materiály
    • Stavebnictví – TZB
    • Strojírenský průmysl
    • Technika – technologie
    • Vodohospodářství
    • Výroba a prodej hospodářské techniky
    • Výroba a prodej instalačního a železářského zboží
    • Výroba a prodej zemědělských komodit a techniky
    • Výroba hraček a ruční zpracování
    • Zajímavosti
    • Zemědělství a zemědělská produkce
    • Zpracovatelský průmysl
  • Doporučené weby
    • Realizace bydlení
    • Realizace dřevostavby
    • Bydlení
No Result
View All Result
  • ÚVOD
  • DOPORUČENÉ KATEGORIE
    • Auto – moto – doprava
    • Chemický průmysl
    • Dřevovýroba a dřevozpracující průmysl
    • Energetický průmysl
    • Energie – suroviny
    • Hutnictví a hutní průmysl
    • Informační systémy – IT
    • IT – telekomunikace
    • Obalová technika
    • Odpad a zpracování
    • Plasty a gumárenský průmysl
    • Gastro – potravinářský průmysl
    • Služby a řemesla
    • Stavební průmysl a materiály
    • Stavebnictví – TZB
    • Strojírenský průmysl
    • Technika – technologie
    • Vodohospodářství
    • Výroba a prodej hospodářské techniky
    • Výroba a prodej instalačního a železářského zboží
    • Výroba a prodej zemědělských komodit a techniky
    • Výroba hraček a ruční zpracování
    • Zajímavosti
    • Zemědělství a zemědělská produkce
    • Zpracovatelský průmysl
  • Doporučené weby
    • Realizace bydlení
    • Realizace dřevostavby
    • Bydlení
No Result
View All Result
ČESKÝ PRŮMYSL
No Result
View All Result
ÚVOD Informační systémy - IT

Promptně reagovat na poptávku klientely je pro maloobchodníky stěžejní

28.7.2016
v Informační systémy - IT
0
Promptně reagovat na poptávku klientely je pro maloobchodníky stěžejní

Drobní a střední podnikatelé provozující kamenné prodejny mohou často z ničeho nic zažívat krušné časy. Většinou se jedná o lokální prodejce v menších městech, kde se struktura klientely nemění. Řešením však není přehnané zvýšení cen, nebo naopak bankrot. Jen je třeba vědět, co zákazníci chtějí.

 

Sociální sítě a webové stránky

I zarputilí zastánci osobního kontaktu se zákazníkem by v současné době měli pochopit a využívat výhody online komunikace. Ta začíná být nedostižná a je preferována širokým spektrem klientely. Pokud vám to čas, finance a organizační schopnosti dovolí, zauvažujte i nad e-shopem, díky kterému se váš obchod dostane do online srovnávačů. V každém případě ale neotálejte se zřízením účtu na sociálních sítích. Ty slouží k dohledávání informací a prezentaci zboží. Průzkumy navíc ukazují, že v současnosti drtivě převažuje procento zákazníků, kteří si hledanou informaci raději zjistí na sociální síti, než aby za tímto účelem zavolali nebo do prodejny osobně došli. Klíčem k úspěchu je mít účet aktivní a proměnlivý. Spravujte jej pravidelně, odpovídejte na dotazy a posílejte do oběhu ankety, které vám pomohou mapovat poptávku v okolí. Efektivní jsou také soutěže založené na propagaci obchodu, a to zejména v období Vánoc, Velikonoc, Svatého Valentýna, apod.  Účet na sociálních sítích nic nestojí, ledaže si připlatíte za reklamu. Částky, které za propagaci zaplatíte, jsou ale směšně nízké. Při nákupu můžete také zákazníky poprosit, aby se s vámi a ostatními podělali o recenzi online, která vám dodá na důvěryhodnosti. Mimo jiné vám však opět pomůže se sledováním poptávky. Díky účtu na sociální síti také můžete sledovat, jak si vede konkurence a dle toho proměnlivě měnit nabídku u vás v obchodě. Co se týče webových stránek, za ně doporučujeme zaplatit. Nejedná sice o úplně levnou záležitost, zato je to efektivní propagační nástroj. Vyvarujte se ale amatérských programátorů, a pokud již na někoho vsadíte, vždy chtějte vidět jeho tvorbu za poslední půl rok. Uděláte si tak obrázek o jeho práci a sami načerpáte inspiraci.

SOUVISEJÍCÍ ČLÁNKY

Efektivní řízení logistických operací díky Yard Management Systemu

před 2 měsíce
Kontrola inspekce práce bez stresu: elektronická evidence docházky jako nejlepší pojistka

Kontrola inspekce práce bez stresu: elektronická evidence docházky jako nejlepší pojistka

před 3 měsíce

 

Osobní kontakt

I přes nesporné výhody online komunikace se zákazníky, nepodceňujte ani osobní kontakt. Jedině ten vám zaručí pozitivní zkušenosti, o které se klienty mohou podělit s ostatními. Platíte-li si v obchodě pomocnou sílu, ujistěte se, že i zaměstnanci dokáží zákazníkům poradit a podělit se o svůj názor, případně pomoci s rozhodováním. Pro to, aby si zákazník zboží ve vaší prodejně zakoupil, lze však udělat i mnohem víc. K tomu slouží podlahové a pultové displeje. Podlahové displeje jsou volně stojící prodejní displeje s vystaveným zbožím. Používají se hlavně k podpoře prodeje vybraného zboží v maloobchodním prodeji. Oproti tomu pultové displeje slouží k podpoře prodeje menších produktů. Strategicky se umisťují k pokladnám nebo na pulty a zajišťují vybraným produktům maximální pozornost. Jsou ideální pro sezónní výrobky nebo zkušební vzorky zdarma. Tyto displeje, vyráběné individuálně na míru můžete sehnat u specialisty na POP/POS materiály Paketo.one. Ze zkušenosti obchodníků také vyplývá, že velice efektivní jsou reklamní obaly. Dárkové, prodejní a reklamní obaly na zakoupené zboží jsou v Paketo.one schopni vyrobit přesně podle požadavků klienta, už od velmi malého počtu kusů. Obaly jsou vyráběny z kartonových a lepenkových materiálů, což umožňuje vyrábět nejrůznější tvary a velikosti s vysoce kvalitním, celoplošným potiskem fotografické kvality.

Hlavní výhodou POP a POS materiálů je však možnost všímat si, co zákazníky zaujme a co nikoli. S tím souvisí pozornost obchodníka, jeho všímavost a chuť dělat věci jinak. Nezapomínejte, že při obchodování je zákazník ten, kterému je třeba se přizpůsobit a vyjít vstříc.

 

 

 

Další články
Jak poznáte poctivou výkupnu barevného kovu

Jak poznáte poctivou výkupnu barevného kovu

Mytí celoplošných oken od profesionálů. Čištění fasád Ostrava

Mytí celoplošných oken od profesionálů. Čištění fasád Ostrava

Napsat komentář Zrušit odpověď na komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

DOPORUČUJEME

Reklamní stojany jako základ úspěšné propagace

Reklamní stojany jako základ úspěšné propagace

1.12.2025
Jaké jsou trendy v povrchových úpravách kovů?

Jaké jsou trendy v povrchových úpravách kovů?

15.11.2025

NEJČTENĚJŠÍ

  • Hliníková střešní krytina na rodinném domě

    Jaké jsou výhody a nevýhody hliníkové střechy aneb vše o plechové krytině

    0 shares
    Share 0 Tweet 0
  • K čemu slouží stykače a jaké typy rozeznáváme

    0 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Jak vytápět ekonomicky a ekologicky? Koksem

    0 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Víte, jaké jsou nejčastější poruchy palivového čerpadla?

    0 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Jak se provádí oplechování komínu

    0 shares
    Share 0 Tweet 0

KONTAKTY

K-MEDIA
Tel.: +420 731 250 731
Tel.: +420 737 626 919

Email: info@k-media.cz

No Result
View All Result
  • ÚVOD
  • DOPORUČENÉ KATEGORIE
    • Auto – moto – doprava
    • Chemický průmysl
    • Dřevovýroba a dřevozpracující průmysl
    • Energetický průmysl
    • Energie – suroviny
    • Hutnictví a hutní průmysl
    • Informační systémy – IT
    • IT – telekomunikace
    • Obalová technika
    • Odpad a zpracování
    • Plasty a gumárenský průmysl
    • Gastro – potravinářský průmysl
    • Služby a řemesla
    • Stavební průmysl a materiály
    • Stavebnictví – TZB
    • Strojírenský průmysl
    • Technika – technologie
    • Vodohospodářství
    • Výroba a prodej hospodářské techniky
    • Výroba a prodej instalačního a železářského zboží
    • Výroba a prodej zemědělských komodit a techniky
    • Výroba hraček a ruční zpracování
    • Zajímavosti
    • Zemědělství a zemědělská produkce
    • Zpracovatelský průmysl
  • Doporučené weby
    • Realizace bydlení
    • Realizace dřevostavby
    • Bydlení

© 2024 K-MEDIA