Úterý, 2 prosince, 2025
ČESKÝ PRŮMYSL
  • ÚVOD
  • DOPORUČENÉ KATEGORIE
    • Auto – moto – doprava
    • Chemický průmysl
    • Dřevovýroba a dřevozpracující průmysl
    • Energetický průmysl
    • Energie – suroviny
    • Hutnictví a hutní průmysl
    • Informační systémy – IT
    • IT – telekomunikace
    • Obalová technika
    • Odpad a zpracování
    • Plasty a gumárenský průmysl
    • Gastro – potravinářský průmysl
    • Služby a řemesla
    • Stavební průmysl a materiály
    • Stavebnictví – TZB
    • Strojírenský průmysl
    • Technika – technologie
    • Vodohospodářství
    • Výroba a prodej hospodářské techniky
    • Výroba a prodej instalačního a železářského zboží
    • Výroba a prodej zemědělských komodit a techniky
    • Výroba hraček a ruční zpracování
    • Zajímavosti
    • Zemědělství a zemědělská produkce
    • Zpracovatelský průmysl
  • Doporučené weby
    • Realizace bydlení
    • Realizace dřevostavby
    • Bydlení
No Result
View All Result
  • ÚVOD
  • DOPORUČENÉ KATEGORIE
    • Auto – moto – doprava
    • Chemický průmysl
    • Dřevovýroba a dřevozpracující průmysl
    • Energetický průmysl
    • Energie – suroviny
    • Hutnictví a hutní průmysl
    • Informační systémy – IT
    • IT – telekomunikace
    • Obalová technika
    • Odpad a zpracování
    • Plasty a gumárenský průmysl
    • Gastro – potravinářský průmysl
    • Služby a řemesla
    • Stavební průmysl a materiály
    • Stavebnictví – TZB
    • Strojírenský průmysl
    • Technika – technologie
    • Vodohospodářství
    • Výroba a prodej hospodářské techniky
    • Výroba a prodej instalačního a železářského zboží
    • Výroba a prodej zemědělských komodit a techniky
    • Výroba hraček a ruční zpracování
    • Zajímavosti
    • Zemědělství a zemědělská produkce
    • Zpracovatelský průmysl
  • Doporučené weby
    • Realizace bydlení
    • Realizace dřevostavby
    • Bydlení
No Result
View All Result
ČESKÝ PRŮMYSL
No Result
View All Result
ÚVOD Služby a řemesla

Reklamní předměty a dárky – 4 tipy jak potěšíte a zaujmete!

6.10.2017
v Služby a řemesla
1
Reklamní předměty a dárky – 4 tipy jak potěšíte a zaujmete!

Chystáte se objednávat reklamní předměty pro teambuilding nebo prezentaci vaší společnosti? Přečtěte si naše čtyři rady jak se vyznat v záplavě možností a neztratit se v nich!

 

1 Pro koho reklamní předměty nakupujete?

Nejdůležitější otázka, kterou byste si měli položit – komu budete reklamní předmět dávat? Nakupujete pro nejvyšší vedení společnosti, obchodní partnery, nebo širokou veřejnost? Dárek, kterým jednoho nadchnete a zapíšete se mu do paměti, nemusí být pro jiného vůbec vhodný. Drobné originální či vtipné předměty s potiskem loga vaší společnosti vybírejte pro širokou veřejnost, zatímco osobnějšími dárky potěšíte vedení a obchodní partnery.

SOUVISEJÍCÍ ČLÁNKY

Výroba zboží v Číně přináší firmám řešení pro unikátní produkty na míru

Výroba zboží v Číně přináší firmám řešení pro unikátní produkty na míru

před 4 měsíce
Jak rychlá a efektivní logistika buduje loajalitu zákazníků 

Jak rychlá a efektivní logistika buduje loajalitu zákazníků 

před 10 měsíců

Vybírejte s vkusem a zamyslete se, co by udělalo radost vám.

 

2 Proč reklamní předměty nakupujete?

Proč jste se rozhodli nakoupit reklamní předměty? Odpovědi na tuto otázku by se daly rozdělit do dvou kategorií:

  • Dárek chcete věnovat jako výhru, za věrnost, nebo jako omluvu za vaši chybu
  • Dárek chcete rozdat pro upevnění vztahu se zákazníky, nebo pro přilákání nových zákazníků

 

Pokud chystáte soutěž na internetu nebo v rámci nějakého festivalu, volte drobné a užitečné předměty. Jejich cena není závratná a třeba frisbee nebo originálnější hra – malý hlavolam pro chytré hlavy – potěší snad každého. Za věrnost se výtečně hodí kalendář, poznámkový blok nebo diář – dobu, kdy dárek věnujete, můžete chytře posunout  k Vánocům a Novému roku. Za chybu se můžete omluvit něčím hodnotnějším, například tričkem s potiskem nebo sportovní taškou.

Reputace firmy se výborně posiluje osobitějšími dárky. Vezměte v potaz své zaměření a buďte originální, aby se k vám chtěli vaši zákazníci vracet. Zatímco některé může potěšit dobře vybraný termohrnek s potiskem, jiného spíš zaujme sportovní láhev  s infuzérem. Nové zákazníky dnes už nezaujmete plastovými propiskami, zkuste multifunkční propisky, které se dají použít i jako stylus na chytrý telefon.

 

3 Co na reklamním předmětu potřebujete sdělit?

Postačí vám logo společnosti, nebo chcete na dárku poděkovat za spolupráci? Chcete poblahopřát k Vánocům? Nebo má předmět nést heslo vaší nejnovější kampaně? Předmět vybírejte i podle barevnosti vašeho loga a vyvarujte se podobných nebo přímo stejných barev.

 

4 Jak se váš reklamní předmět dostane k adresátovi?

Budete dárky rozesílat poštou zvlášť, s objednávkou, anebo předávat na předvánočním setkání? Vhodným malým dárkem může být potisknutý přívěšek nebo svítilna, ovšem jen těžko se vám bude poštou posílat víno s vámi vybraným potiskem etikety. Přímo s objednávkou u společnosti REDA, a. s., můžete objednat dárkové tašky nebo ochranné obaly na diáře, a tím zamezit poškození při předávání či převozu.

Další články
Intuitivní obsluha a prémiový design

Intuitivní obsluha a prémiový design

Kamerové systémy do kamionů a autobusů pomáhají zvýšit bezpečnost

Kamerové systémy do kamionů a autobusů pomáhají zvýšit bezpečnost

Comments 1

  1. Ludmila says:
    před 8 roky

    Zdravím, Chtěla by jsem objednat diáře a kalendáře (tyto https://eshop.reda.cz/kalendare-a-diare/kalendare/kat-03403001/) na Nový rok pro kanceláře naší organizace po celé ČR. Stihneme to do Vánoc nebo na nový rok dostat? má někdo zkušenosti? 🙂

    Odpovědět

Napsat komentář Zrušit odpověď na komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

DOPORUČUJEME

Reklamní stojany jako základ úspěšné propagace

Reklamní stojany jako základ úspěšné propagace

1.12.2025
Jaké jsou trendy v povrchových úpravách kovů?

Jaké jsou trendy v povrchových úpravách kovů?

15.11.2025

NEJČTENĚJŠÍ

  • Hliníková střešní krytina na rodinném domě

    Jaké jsou výhody a nevýhody hliníkové střechy aneb vše o plechové krytině

    0 shares
    Share 0 Tweet 0
  • K čemu slouží stykače a jaké typy rozeznáváme

    0 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Jak vytápět ekonomicky a ekologicky? Koksem

    0 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Víte, jaké jsou nejčastější poruchy palivového čerpadla?

    0 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Jak se provádí oplechování komínu

    0 shares
    Share 0 Tweet 0

KONTAKTY

K-MEDIA
Tel.: +420 731 250 731
Tel.: +420 737 626 919

Email: info@k-media.cz

No Result
View All Result
  • ÚVOD
  • DOPORUČENÉ KATEGORIE
    • Auto – moto – doprava
    • Chemický průmysl
    • Dřevovýroba a dřevozpracující průmysl
    • Energetický průmysl
    • Energie – suroviny
    • Hutnictví a hutní průmysl
    • Informační systémy – IT
    • IT – telekomunikace
    • Obalová technika
    • Odpad a zpracování
    • Plasty a gumárenský průmysl
    • Gastro – potravinářský průmysl
    • Služby a řemesla
    • Stavební průmysl a materiály
    • Stavebnictví – TZB
    • Strojírenský průmysl
    • Technika – technologie
    • Vodohospodářství
    • Výroba a prodej hospodářské techniky
    • Výroba a prodej instalačního a železářského zboží
    • Výroba a prodej zemědělských komodit a techniky
    • Výroba hraček a ruční zpracování
    • Zajímavosti
    • Zemědělství a zemědělská produkce
    • Zpracovatelský průmysl
  • Doporučené weby
    • Realizace bydlení
    • Realizace dřevostavby
    • Bydlení

© 2024 K-MEDIA