Úterý, 2 prosince, 2025
ČESKÝ PRŮMYSL
  • ÚVOD
  • DOPORUČENÉ KATEGORIE
    • Auto – moto – doprava
    • Chemický průmysl
    • Dřevovýroba a dřevozpracující průmysl
    • Energetický průmysl
    • Energie – suroviny
    • Hutnictví a hutní průmysl
    • Informační systémy – IT
    • IT – telekomunikace
    • Obalová technika
    • Odpad a zpracování
    • Plasty a gumárenský průmysl
    • Gastro – potravinářský průmysl
    • Služby a řemesla
    • Stavební průmysl a materiály
    • Stavebnictví – TZB
    • Strojírenský průmysl
    • Technika – technologie
    • Vodohospodářství
    • Výroba a prodej hospodářské techniky
    • Výroba a prodej instalačního a železářského zboží
    • Výroba a prodej zemědělských komodit a techniky
    • Výroba hraček a ruční zpracování
    • Zajímavosti
    • Zemědělství a zemědělská produkce
    • Zpracovatelský průmysl
  • Doporučené weby
    • Realizace bydlení
    • Realizace dřevostavby
    • Bydlení
No Result
View All Result
  • ÚVOD
  • DOPORUČENÉ KATEGORIE
    • Auto – moto – doprava
    • Chemický průmysl
    • Dřevovýroba a dřevozpracující průmysl
    • Energetický průmysl
    • Energie – suroviny
    • Hutnictví a hutní průmysl
    • Informační systémy – IT
    • IT – telekomunikace
    • Obalová technika
    • Odpad a zpracování
    • Plasty a gumárenský průmysl
    • Gastro – potravinářský průmysl
    • Služby a řemesla
    • Stavební průmysl a materiály
    • Stavebnictví – TZB
    • Strojírenský průmysl
    • Technika – technologie
    • Vodohospodářství
    • Výroba a prodej hospodářské techniky
    • Výroba a prodej instalačního a železářského zboží
    • Výroba a prodej zemědělských komodit a techniky
    • Výroba hraček a ruční zpracování
    • Zajímavosti
    • Zemědělství a zemědělská produkce
    • Zpracovatelský průmysl
  • Doporučené weby
    • Realizace bydlení
    • Realizace dřevostavby
    • Bydlení
No Result
View All Result
ČESKÝ PRŮMYSL
No Result
View All Result
ÚVOD Ostatní

Vyhněte se chybám při využití POP/POS materiálů, mohou mít dopad na prodej

19.1.2017
v Ostatní
0
Vyhněte se chybám při využití POP/POS materiálů, mohou mít dopad na prodej

Point of Sale (místo prodeje) nebo Point of Purchase (místo nákupu) označují stejnou věc, jen jednou z pohledu obchodníka, podruhé z pohledu zákazníka. Patří k základním materiálům podporujícím prodej přímo v místě s nabídkou produktů a služeb. Aby však tyto in-store kampaně byly efektivní a přinášely žádoucí výsledky, je třeba řídit se základními pravidly.

V praxi stále narážíme na situace, kdy i zkušení marketéři dělají základní školácké chyby, a tím nejenže potenciál POP/POS nosičů nevyužívají naplno, ale přímo ovlivňují efektivitu jejich dopadu. Dobře zvolené a zacílené POP/POS materiály dokáží upoutat zákazníkovu pozornost a ovlivnit jeho konečné rozhodnutí o koupi. Nabízejí takřka neomezenou variabilitu využití, záleží jen na kreativitě a dostupných technologiích. Při realizaci dejte pozor na to, abyste se nedopustili základních chyb.

 

SOUVISEJÍCÍ ČLÁNKY

Reklamní stojany jako základ úspěšné propagace

Reklamní stojany jako základ úspěšné propagace

před 19 hodin
Jak holdingové společnosti optimalizují daně a chrání majetek 

Jak holdingové společnosti optimalizují daně a chrání majetek 

před 10 měsíců

Lepší dobře umístěný klasický stojan než špatně umístěný vizuálně kreativní nosič

Správné umístění je stěžejním atributem ovlivňujícím úspěšnost. Při hledání vhodného umístění se zaměřte na exponovaná místa v rámci prodejny. Jde o místa, kde se pohybuje nejvíce zákazníků. Zaměřte se na důležité produktové sekce a nosič umístěte na začátek nebo do první poloviny ve směru pohybu zákazníka. Tyto materiály také není vhodné umisťovat v první třetině prodejní zóny, kdy ještě zákazník není plně v nákupním módu. V této části nejsou kupující nakloněni impulzním nákupům a vnímání reklamních nosičů je podstatně nižší. Také relevantní pozice by měla být samozřejmostí. Pokud chcete pozornost zákazníka přilákat k nabídce na nákup drogerie, neumisťujte poutač do sekce ovoce/zelenina.

 

Klíčové jsou barvy

Mějte na paměti, že POP/POS materiály by v zákazníkovi měly aktivovat povědomí o značce a propojit ho s předchozí zkušeností a znalostí. Vizuální elementy jsou důležité, proto by měly být dostatečně velké, kontrastní a vyvedené v barvách typických pro daný produkt a značku. Barvy jsou nedílnou součástí komunikace značek a jsou klíčové pro rozpoznání daného produktu v místě prodeje.

 

Pozor na splynutí s pozadím

Důležité je zasazení reklamního nosiče do správného prostředí. Nesoustřeďte se proto jen na pojetí samotného materiálu, ale vezměte v potaz i bezprostřední okolí, kde má být umístěn. Pozadí propagačních materiálů je neméně důležitou součástí prezentace zboží. Zda bude pozadí černé, bílé nebo pestrobarevné, hraje velkou roli. Dejte si také pozor, aby nosič nesplýval s barvou samotného produktu. Pokud má například produkt žlutý obal a je umístěn v regále, vyvarujte se stopperů žluté barvy.

 

Účelnost materiálu

POP/POS materiály mohou být vyrobeny z celé řady materiálů – papír, plast, kov nebo sklo. Poslední dobou jsou díky svým praktickým vlastnostem a variabilitě využití hitem reklamní nosiče z kartonu. Jsou účelné, vhodné a 100% recyklovatelné. Inspiraci hledejte u Paketo.one , specialisty na POP/POS materiály z kartonu, lepenky a papíru. Mají k dispozici velmi flexibilní vlastní vývojový a konstrukční tým, který používá nejaktuálnější špičkový software pro návrhy, konstrukci a vizualizaci POP/POS materiálů, obalů, vzorků a dalších kartonových a lepenkových výrobků. V nabídce jsou široké možnosti zpracování a tisk velkého rozměru ve fotografické kvalitě.

Tags: materiálpoppos
Další články
Praktické řešení pomocí skládacích skladovacích kontejnerů

Praktické řešení pomocí skládacích skladovacích kontejnerů

Rychlá a spolehlivá přeprava zásilek

Rychlá a spolehlivá přeprava zásilek

Napsat komentář Zrušit odpověď na komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

DOPORUČUJEME

Reklamní stojany jako základ úspěšné propagace

Reklamní stojany jako základ úspěšné propagace

1.12.2025
Jaké jsou trendy v povrchových úpravách kovů?

Jaké jsou trendy v povrchových úpravách kovů?

15.11.2025

NEJČTENĚJŠÍ

  • Hliníková střešní krytina na rodinném domě

    Jaké jsou výhody a nevýhody hliníkové střechy aneb vše o plechové krytině

    0 shares
    Share 0 Tweet 0
  • K čemu slouží stykače a jaké typy rozeznáváme

    0 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Jak vytápět ekonomicky a ekologicky? Koksem

    0 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Víte, jaké jsou nejčastější poruchy palivového čerpadla?

    0 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Jak se provádí oplechování komínu

    0 shares
    Share 0 Tweet 0

KONTAKTY

K-MEDIA
Tel.: +420 731 250 731
Tel.: +420 737 626 919

Email: info@k-media.cz

No Result
View All Result
  • ÚVOD
  • DOPORUČENÉ KATEGORIE
    • Auto – moto – doprava
    • Chemický průmysl
    • Dřevovýroba a dřevozpracující průmysl
    • Energetický průmysl
    • Energie – suroviny
    • Hutnictví a hutní průmysl
    • Informační systémy – IT
    • IT – telekomunikace
    • Obalová technika
    • Odpad a zpracování
    • Plasty a gumárenský průmysl
    • Gastro – potravinářský průmysl
    • Služby a řemesla
    • Stavební průmysl a materiály
    • Stavebnictví – TZB
    • Strojírenský průmysl
    • Technika – technologie
    • Vodohospodářství
    • Výroba a prodej hospodářské techniky
    • Výroba a prodej instalačního a železářského zboží
    • Výroba a prodej zemědělských komodit a techniky
    • Výroba hraček a ruční zpracování
    • Zajímavosti
    • Zemědělství a zemědělská produkce
    • Zpracovatelský průmysl
  • Doporučené weby
    • Realizace bydlení
    • Realizace dřevostavby
    • Bydlení

© 2024 K-MEDIA