Úterý, 2 prosince, 2025
ČESKÝ PRŮMYSL
  • ÚVOD
  • DOPORUČENÉ KATEGORIE
    • Auto – moto – doprava
    • Chemický průmysl
    • Dřevovýroba a dřevozpracující průmysl
    • Energetický průmysl
    • Energie – suroviny
    • Hutnictví a hutní průmysl
    • Informační systémy – IT
    • IT – telekomunikace
    • Obalová technika
    • Odpad a zpracování
    • Plasty a gumárenský průmysl
    • Gastro – potravinářský průmysl
    • Služby a řemesla
    • Stavební průmysl a materiály
    • Stavebnictví – TZB
    • Strojírenský průmysl
    • Technika – technologie
    • Vodohospodářství
    • Výroba a prodej hospodářské techniky
    • Výroba a prodej instalačního a železářského zboží
    • Výroba a prodej zemědělských komodit a techniky
    • Výroba hraček a ruční zpracování
    • Zajímavosti
    • Zemědělství a zemědělská produkce
    • Zpracovatelský průmysl
  • Doporučené weby
    • Realizace bydlení
    • Realizace dřevostavby
    • Bydlení
No Result
View All Result
  • ÚVOD
  • DOPORUČENÉ KATEGORIE
    • Auto – moto – doprava
    • Chemický průmysl
    • Dřevovýroba a dřevozpracující průmysl
    • Energetický průmysl
    • Energie – suroviny
    • Hutnictví a hutní průmysl
    • Informační systémy – IT
    • IT – telekomunikace
    • Obalová technika
    • Odpad a zpracování
    • Plasty a gumárenský průmysl
    • Gastro – potravinářský průmysl
    • Služby a řemesla
    • Stavební průmysl a materiály
    • Stavebnictví – TZB
    • Strojírenský průmysl
    • Technika – technologie
    • Vodohospodářství
    • Výroba a prodej hospodářské techniky
    • Výroba a prodej instalačního a železářského zboží
    • Výroba a prodej zemědělských komodit a techniky
    • Výroba hraček a ruční zpracování
    • Zajímavosti
    • Zemědělství a zemědělská produkce
    • Zpracovatelský průmysl
  • Doporučené weby
    • Realizace bydlení
    • Realizace dřevostavby
    • Bydlení
No Result
View All Result
ČESKÝ PRŮMYSL
No Result
View All Result
ÚVOD Ostatní

Zvažujete vstup do světa obchodu? Pozor na horkou hlavu a neuvážené kroky

13.7.2020
v Ostatní
0
Zvažujete vstup do světa obchodu? Pozor na horkou hlavu a neuvážené kroky

Faktem je, že se při tradingu nepředvídaným vývojům a často ani nepříjemným překvapením nevyhnete. Co ale můžete ovlivnit, je vaše reakce a promyšlení dalších obchodních kroků. Inspirujte se zkušenými a ostřílenými obchodníky a zjistěte, jak se nestát obětí rozkolísaných trhů. Pro úspěch v obchodu je třeba dlouhodobě trénovat psychickou odolnost a své reakce na pocity strachu, nejistoty, ale i hamižnosti, říká hlavní analytik přední české brokerské společnosti XTB Jaroslav Brychta.

Stalo se vám někdy, že jste byli připraveni na jakýkoli vývoj situace, ale vlivem nečekaných událostí jste se nakonec nechali zaslepit a místo plánovaného scénáře jste se zachovali emocionálně? Právě tyto situace jsou v tradingu nejnebezpečnější. Čas od času jim podléhají i zkušení obchodníci.

„Jistota na trzích neexistuje. Resp. jediná jistota, která v obchodu existuje, je jistota změny a nepřepokládaných událostí. Jsou situace, kdy vůbec nevíte, co se na trzích děje, jako například v souvislosti s vypuknutím koronavirové krize. Může to být období obrovské volatility nebo období vyhlašování důležitých, ale zároveň i potenciálně nebezpečných fundamentálních rozhodnutí. To se děje například když zasedají centrální banky, ve Spojených státech probíhají prezidentské volby nebo když si Británie odhlasuje odchod z Evropské unie,“ vysvětluje Jaroslav Brychta, hlavní analytik brokerské společnosti XTB. V tradingu sice existují obecné rady, jak reagovat na nepředpokládaný vývoj, ale ty vám samy o sobě nezaručí úspěch. „Je to jen teorie, která vás od psychického selhání neochrání. Strach má typicky tendenci narušovat normální, racionálně založený rozhodovací proces. Ochromuje zdravý úsudek a další plánování,“ doplňuje Brychta.

SOUVISEJÍCÍ ČLÁNKY

Reklamní stojany jako základ úspěšné propagace

Reklamní stojany jako základ úspěšné propagace

před 19 hodin
Jak holdingové společnosti optimalizují daně a chrání majetek 

Jak holdingové společnosti optimalizují daně a chrání majetek 

před 10 měsíců

 

Hlavně nic neuspěchat

Zvažujete-li vstup do obchodu, první a nejdůležitější pravidlo je – nic vám neuteče. Pro začátek je pozorovací taktika nejlepší volbou. „Nejlepší strategií je zaměřit se na pozorování a sledování všech důležitých faktorů pro rozhodování. Zorientujte se v nich a na základě toho si poté stanovte scénáře pro to, co se může na trzích dít a jak na to budete vy jako obchodník reagovat. S řízením rizika a získáním co největší kontroly nad případnými ztrátami vám může pomoci také zkušených a ostřílený odborník s kvalitním analytickým servisem,“ říká Jaroslav Brychta z XTB. I když si zvolíte vlastní obchodní strategii, neznamená to, že je dobré se jí slepě držet za každých okolností. Vždy uzpůsobujte strategii trhu a nečekejte, že se štěstí přikloní na vaši stranu.

„Pokud nastane dlouhé období, které nebude přát vaší strategii, věnujte veškerý čas práci na strategii nové, která tu současnou doplní a umožní vám být aktivní ve všech fázích vývoje trhu. Doplňující strategie vám pomůže vykompenzovat období, kdy se hlavní strategii nedaří. Měla by však obsahovat jasná pravidla, za jakých se na trhu bude uplatňovat,“ doporučuje Jaroslav Brychta.

Tags: financeobchod
Další články
Laserové řezání je rychlé, precizní a čisté

Laserové řezání je rychlé, precizní a čisté

Nechcete doma nebo ve firmě běhat s kýblem a hadrem? Nemusíte!

Nechcete doma nebo ve firmě běhat s kýblem a hadrem? Nemusíte!

Napsat komentář Zrušit odpověď na komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

DOPORUČUJEME

Reklamní stojany jako základ úspěšné propagace

Reklamní stojany jako základ úspěšné propagace

1.12.2025
Jaké jsou trendy v povrchových úpravách kovů?

Jaké jsou trendy v povrchových úpravách kovů?

15.11.2025

NEJČTENĚJŠÍ

  • Hliníková střešní krytina na rodinném domě

    Jaké jsou výhody a nevýhody hliníkové střechy aneb vše o plechové krytině

    0 shares
    Share 0 Tweet 0
  • K čemu slouží stykače a jaké typy rozeznáváme

    0 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Jak vytápět ekonomicky a ekologicky? Koksem

    0 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Víte, jaké jsou nejčastější poruchy palivového čerpadla?

    0 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Jak se provádí oplechování komínu

    0 shares
    Share 0 Tweet 0

KONTAKTY

K-MEDIA
Tel.: +420 731 250 731
Tel.: +420 737 626 919

Email: info@k-media.cz

No Result
View All Result
  • ÚVOD
  • DOPORUČENÉ KATEGORIE
    • Auto – moto – doprava
    • Chemický průmysl
    • Dřevovýroba a dřevozpracující průmysl
    • Energetický průmysl
    • Energie – suroviny
    • Hutnictví a hutní průmysl
    • Informační systémy – IT
    • IT – telekomunikace
    • Obalová technika
    • Odpad a zpracování
    • Plasty a gumárenský průmysl
    • Gastro – potravinářský průmysl
    • Služby a řemesla
    • Stavební průmysl a materiály
    • Stavebnictví – TZB
    • Strojírenský průmysl
    • Technika – technologie
    • Vodohospodářství
    • Výroba a prodej hospodářské techniky
    • Výroba a prodej instalačního a železářského zboží
    • Výroba a prodej zemědělských komodit a techniky
    • Výroba hraček a ruční zpracování
    • Zajímavosti
    • Zemědělství a zemědělská produkce
    • Zpracovatelský průmysl
  • Doporučené weby
    • Realizace bydlení
    • Realizace dřevostavby
    • Bydlení

© 2024 K-MEDIA