I malé podniky musí zapracovat na marketingu, pokud chtějí dosahovat cílů. Na co byste se tedy měli v první řadě zaměřit?
Webová stránka s CTA
Mnoho menších podniků dělá chybu už při samotné tvorbě webové stránky. Může se stát, že sice prezentuje služby nebo produkty, ale nedává potenciálním zákazníkům možnost udělat další krok. Pokud máte e-shop, a vsadili jste na na některý ze známých redakčních systémů jako je Shoptet nebo Shopify, problém se vás nebude týkat. Pokud ale nabízíte služby, stává se, že ačkoli stránka komunikuje hlavní myšlenku, není na ní jasně patrné Call to action (výzva k akci, kterou chcete, aby uživatel provedl). Proto byste si měli už při samotné tvorbě webu uvědomit, co vlastně od zákazníka chcete. Aby vás kontaktoval, návštívil vaši prodejnu nebo vyplnil předběžnou objednávku? Jakmile si zodpovíte tuto otázku, přizpůsobte cíli webovou stránku.
Využijte sociální sítě
Sociální sítě jsou příležitostí, jak prezentovat svou značku. Dokumentujte svou činnost a fotky a videa postujte na relevantních sociálních sítích. Nejenže tak získáte na důvěryhodnosti, ale vytrvalá práce na profilu vám pomůže vybudovat také základnu věrných fanoušků. Navíc, na sociálních sítích můžete příspěvky také propagovat a díky reklamě na Facebooku a Instagramu představit svou značku novým lidem.
E-mail marketing
Jedna z nejdůležitějších cest k zákazníkovi je právě prostřednictvím e-mailu. Díky pravidelnému zasílání newsletterů můžete zákazníka udržet v centru dění. Poskytnout mu informace o novinkách, slevách nebo užitečných informacích, které by ho mohly zajímat. Proto sbírejte kontakty od návštěvníků už od samotného počátku. Uvidíte, že základnu fanoušků oceníte.
Chcete vytěžit z marketingu maximum? Obraťte se na profesionály, online marketingovou agenturu, která vám pomůže vylepšit marketing a dosahovat stanovených cílů.