Mít funkční webové stránky není přežitek ani krok zpět. Dnešní svět se rychle mění a přítomnost sociálních sítí cítíme na každém kroku. Mít však firemní platformu založenou pouze na profilech sociálních sítí může přinášet různá úskalí. Proč je tedy dobré mít vlastní webové stránky?
1. Nástroj k prezentaci
Stejně jako profil společnosti na sociálních sítích, i web slouží především k lepší prezentaci společnosti. Abyste zákazníky zaujali, dejte si na webových stránkách záležet. Tvorba webových stránek vám dává nekonečné možnosti vzhledů, funkcí i možností, které lze na firemních webových stránkách dělat. Jejich vytváření tedy věnujte dostatek času nebo tuto činnost svěřte reklamní agentuře, která se postará o vše sama ve vzájemné konzultaci s vámi. Pokud budou vaše firemní internetové stránky propracované do posledního detailu, zcela jistě vaše zákazníky zaujmete.
2. SEO
S firemním profilem na sociálních sítích můžete na SEO, tedy na správnou optimalizaci, zapomenout. Ve většině případů se vám tedy nepodaří porazit konkurenci, která má propracované firemní webové stránky, jež optimalizuje pro lidi i vyhledávače. Pokud si zřídíte vlastní web, můžete jej neustále zlepšovat a posouvat vaše stránky výš ve vyhledávačích.
3. Odbornost
Jste v daném odvětví opravdová špička? Nebojte se to vašim zákazníkům ukázat. Prezentace certifikátů, ocenění, absolvovaná školení nebo dobrá umístění v různých typech soutěží vždy lépe vypadají na webové stránce společnosti, než na profilu sociálních sítí. Na váš web můžete přidat i blog, který nabídne zábavu i poučení.
Dopřejte vaší firmě kvalitní internetovou prezentaci a svým zákazníkům pocit, že jsou na vašem internetovém portálu vždy vítanými hosty.