Úterý, 2 prosince, 2025
ČESKÝ PRŮMYSL
  • ÚVOD
  • DOPORUČENÉ KATEGORIE
    • Auto – moto – doprava
    • Chemický průmysl
    • Dřevovýroba a dřevozpracující průmysl
    • Energetický průmysl
    • Energie – suroviny
    • Hutnictví a hutní průmysl
    • Informační systémy – IT
    • IT – telekomunikace
    • Obalová technika
    • Odpad a zpracování
    • Plasty a gumárenský průmysl
    • Gastro – potravinářský průmysl
    • Služby a řemesla
    • Stavební průmysl a materiály
    • Stavebnictví – TZB
    • Strojírenský průmysl
    • Technika – technologie
    • Vodohospodářství
    • Výroba a prodej hospodářské techniky
    • Výroba a prodej instalačního a železářského zboží
    • Výroba a prodej zemědělských komodit a techniky
    • Výroba hraček a ruční zpracování
    • Zajímavosti
    • Zemědělství a zemědělská produkce
    • Zpracovatelský průmysl
  • Doporučené weby
    • Realizace bydlení
    • Realizace dřevostavby
    • Bydlení
No Result
View All Result
  • ÚVOD
  • DOPORUČENÉ KATEGORIE
    • Auto – moto – doprava
    • Chemický průmysl
    • Dřevovýroba a dřevozpracující průmysl
    • Energetický průmysl
    • Energie – suroviny
    • Hutnictví a hutní průmysl
    • Informační systémy – IT
    • IT – telekomunikace
    • Obalová technika
    • Odpad a zpracování
    • Plasty a gumárenský průmysl
    • Gastro – potravinářský průmysl
    • Služby a řemesla
    • Stavební průmysl a materiály
    • Stavebnictví – TZB
    • Strojírenský průmysl
    • Technika – technologie
    • Vodohospodářství
    • Výroba a prodej hospodářské techniky
    • Výroba a prodej instalačního a železářského zboží
    • Výroba a prodej zemědělských komodit a techniky
    • Výroba hraček a ruční zpracování
    • Zajímavosti
    • Zemědělství a zemědělská produkce
    • Zpracovatelský průmysl
  • Doporučené weby
    • Realizace bydlení
    • Realizace dřevostavby
    • Bydlení
No Result
View All Result
ČESKÝ PRŮMYSL
No Result
View All Result
ÚVOD Informační systémy - IT

Proč vaše webová stránka potřebuje blog?

16.10.2019
v Informační systémy - IT
1
Proč vaše webová stránka potřebuje blog?

Ať se zeptáte jakéhokoli markeťáka, odpověď bude vždy stejná. Bez blogu to nepůjde. Doporučí vám ho každý. Pokud ho na webové stránce stále nemáte, je načase ho založit. Blog může obsahovat videa, obrázky, články, které budou napsány jedním nebo více autory. Máte nespočet možností, ze kterých si můžete vybrat tu nejlepší.

 

Poskytnete zákazníkům přidanou hodnotu

Každý zákazník ocení, pokud mu poskytnete informace navíc. Chce vědět, jak se o produkt, který si u vás koupil, starat, jaké alternativní využití produkt má, jaké jsou jeho výhody a co může očekávat za nevýhody. A vy mu to vše můžete prostřednictvím blogu dát – službu a podporu zcela jiného rozměru.

SOUVISEJÍCÍ ČLÁNKY

Efektivní řízení logistických operací díky Yard Management Systemu

před 2 měsíce
Kontrola inspekce práce bez stresu: elektronická evidence docházky jako nejlepší pojistka

Kontrola inspekce práce bez stresu: elektronická evidence docházky jako nejlepší pojistka

před 3 měsíce

 

Blog ovlivní vaše SEO

Je to opravdu tak. SEO stránek se často dramaticky mění, pokud začnete s blogováním a přispíváním článků s kvalitním obsahem. Každý článek musí obsahovat klíčová slova, která jsou přímo navázána na webovou stránku. Navíc, jelikož blogové články často zahrnují hodnotné a kvalitně zpracované informace, poskytnete návštěvníkům stránky přidanou hodnotu.

 

Možnost proměnit návštěvníka v zákazníka

Díky článkům bude vaši stránku navštěvovat více lidí. Vaším úkolem je přesvědčit je, že nabízený produkt nebo službu potřebují. Každý nový příspěvek na blogu přitáhne nové návštěvníky či nabídne stálým zákazníkům potřebné informace.

 

Stanete se autoritou v oboru

Pamatujte, nikdy není na škodu, představit se jako značka, která ví, o čem mluví. Lidé mají tendenci kupovat produkty a služby od těch společností, kterým věří. A věřit začnou těm společnostem, které rozumějí tomu, co prodávají. Příspěvky a články tedy nejen poskytnou zákazníkům informace, které hledali, ale také se zapíšete do jejich podvědomí jako sebevědomá značka.

 

Zvyšte své úsilí v oblasti sociálních médií

Obsah blogu je jednoznačně vhodné využít pro marketing na sociálních sítích. Při vytváření originálního obsahu, který je nejen hodnotný, ale také zajímavý a zábavný, vás bude publikum milovat. Výhodou je také, že odkaz, který povede na váš blog, je skvělým způsobem, jak zvýšit návštěvnost webových stránek.

Na blog můžete přidat i tlačítka sociálního sdílení, aby návštěvníci mohli snadno sdílet váš obsah, díky čemuž se váš obsah bude šířit.

Tak co na to říkáte? Začnete pracovat na své obsahové strategii? V případě, že přemýšlíte, jak dál, nebojte se oslovit marketingovou agenturu, která se postará o váš obsah.

Tags: seo
Další články
Kärcher pomáhá při prevenci rakoviny prsu

Kärcher pomáhá při prevenci rakoviny prsu

Po jakém typu kabelu sáhnout v rámci průmyslové aplikace?

Po jakém typu kabelu sáhnout v rámci průmyslové aplikace?

Comments 1

  1. Vašek92 says:
    před 3 roky

    Tak blog je dobrý hlavně propojit se stránkami, a do blogu se dají psát i různé zajímavosti které můžou odkazovat na vaše weby a ještě k tomu když je na blogu poutavý příběh a obsah. Takže myslím že ideální pro takový https://seo-boosters.com/ SEO marketing a samozřejmě i pro vaše podnikání. A když má blog dobrou návštěvnost a je propojený s vaším webem tak i vaše weby budou mít dobrou návštěvnost.

    Odpovědět

Napsat komentář Zrušit odpověď na komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

DOPORUČUJEME

Reklamní stojany jako základ úspěšné propagace

Reklamní stojany jako základ úspěšné propagace

1.12.2025
Jaké jsou trendy v povrchových úpravách kovů?

Jaké jsou trendy v povrchových úpravách kovů?

15.11.2025

NEJČTENĚJŠÍ

  • Hliníková střešní krytina na rodinném domě

    Jaké jsou výhody a nevýhody hliníkové střechy aneb vše o plechové krytině

    0 shares
    Share 0 Tweet 0
  • K čemu slouží stykače a jaké typy rozeznáváme

    0 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Jak vytápět ekonomicky a ekologicky? Koksem

    0 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Víte, jaké jsou nejčastější poruchy palivového čerpadla?

    0 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Jak se provádí oplechování komínu

    0 shares
    Share 0 Tweet 0

KONTAKTY

K-MEDIA
Tel.: +420 731 250 731
Tel.: +420 737 626 919

Email: info@k-media.cz

No Result
View All Result
  • ÚVOD
  • DOPORUČENÉ KATEGORIE
    • Auto – moto – doprava
    • Chemický průmysl
    • Dřevovýroba a dřevozpracující průmysl
    • Energetický průmysl
    • Energie – suroviny
    • Hutnictví a hutní průmysl
    • Informační systémy – IT
    • IT – telekomunikace
    • Obalová technika
    • Odpad a zpracování
    • Plasty a gumárenský průmysl
    • Gastro – potravinářský průmysl
    • Služby a řemesla
    • Stavební průmysl a materiály
    • Stavebnictví – TZB
    • Strojírenský průmysl
    • Technika – technologie
    • Vodohospodářství
    • Výroba a prodej hospodářské techniky
    • Výroba a prodej instalačního a železářského zboží
    • Výroba a prodej zemědělských komodit a techniky
    • Výroba hraček a ruční zpracování
    • Zajímavosti
    • Zemědělství a zemědělská produkce
    • Zpracovatelský průmysl
  • Doporučené weby
    • Realizace bydlení
    • Realizace dřevostavby
    • Bydlení

© 2024 K-MEDIA