Úterý, 2 prosince, 2025
ČESKÝ PRŮMYSL
  • ÚVOD
  • DOPORUČENÉ KATEGORIE
    • Auto – moto – doprava
    • Chemický průmysl
    • Dřevovýroba a dřevozpracující průmysl
    • Energetický průmysl
    • Energie – suroviny
    • Hutnictví a hutní průmysl
    • Informační systémy – IT
    • IT – telekomunikace
    • Obalová technika
    • Odpad a zpracování
    • Plasty a gumárenský průmysl
    • Gastro – potravinářský průmysl
    • Služby a řemesla
    • Stavební průmysl a materiály
    • Stavebnictví – TZB
    • Strojírenský průmysl
    • Technika – technologie
    • Vodohospodářství
    • Výroba a prodej hospodářské techniky
    • Výroba a prodej instalačního a železářského zboží
    • Výroba a prodej zemědělských komodit a techniky
    • Výroba hraček a ruční zpracování
    • Zajímavosti
    • Zemědělství a zemědělská produkce
    • Zpracovatelský průmysl
  • Doporučené weby
    • Realizace bydlení
    • Realizace dřevostavby
    • Bydlení
No Result
View All Result
  • ÚVOD
  • DOPORUČENÉ KATEGORIE
    • Auto – moto – doprava
    • Chemický průmysl
    • Dřevovýroba a dřevozpracující průmysl
    • Energetický průmysl
    • Energie – suroviny
    • Hutnictví a hutní průmysl
    • Informační systémy – IT
    • IT – telekomunikace
    • Obalová technika
    • Odpad a zpracování
    • Plasty a gumárenský průmysl
    • Gastro – potravinářský průmysl
    • Služby a řemesla
    • Stavební průmysl a materiály
    • Stavebnictví – TZB
    • Strojírenský průmysl
    • Technika – technologie
    • Vodohospodářství
    • Výroba a prodej hospodářské techniky
    • Výroba a prodej instalačního a železářského zboží
    • Výroba a prodej zemědělských komodit a techniky
    • Výroba hraček a ruční zpracování
    • Zajímavosti
    • Zemědělství a zemědělská produkce
    • Zpracovatelský průmysl
  • Doporučené weby
    • Realizace bydlení
    • Realizace dřevostavby
    • Bydlení
No Result
View All Result
ČESKÝ PRŮMYSL
No Result
View All Result
ÚVOD Ostatní

Nová WOW komunikace Kärcher

29.6.2020
v Ostatní
0
Nová WOW komunikace Kärcher

Kärcher přišel s novou komunikační WOW strategií, jejíž hlavní charakteristikou je život a emoce. Nové TV spoty hovoří úplně jiným vizuálním jazykem než doposud. Silné obrazy, drsné rytmy a rychlé střihy. „Záměrně sázíme na velmi emotivní efekt, a tedy přesně na WOW efekt našich nových spotů,“ vysvětluje Jana Hogrová, ředitelka marketingu Kärcher Česká republika.

Za touto změnou stojí nové strategické směrování značky Kärcher, které začalo v minulých letech, a tedy také redesign marketingové komunikace. Chování lidí ve volném čase se podstatně mění, cílové skupiny jsou mladší a aktivnější. Tyto nové trendy podchycují dvě nové, nezávislé 360 stupňové kampaně. Důraz je kladen na dvě ústřední témata: vysokotlaké čištění jako hlavní kompetence špičky na světovém trhu v oblasti technologie čištění a na novinky v segmentu bateriové zahradní techniky.

Prohlédněte si novou komunikaci

SOUVISEJÍCÍ ČLÁNKY

Reklamní stojany jako základ úspěšné propagace

Reklamní stojany jako základ úspěšné propagace

před 20 hodin
Jak holdingové společnosti optimalizují daně a chrání majetek 

Jak holdingové společnosti optimalizují daně a chrání majetek 

před 10 měsíců

„Díky mladistvé, moderní reklamě představujeme naši značku a aktuální produkty široké veřejnosti novým a překvapivým způsobem,“ říká Milada Skutilová, jednatelka společnosti Kärcher v České republice.

Autorem kampaně a zodpovědnou osobou za nový design značky Kärcher je spolu se svým týmem Ulrich Lützenkirchen, výkonný kreativní ředitel společnosti antoni_boost. Čisticí technologie Kärcher se využívají téměř v každé oblasti, kterou je možné si představit. Když však vytváříte marketingovou kampaň, je to požehnání i prokletí zároveň. „Má opravdu velmi široký rozsah,“ říká Lützenkirchen.

Kampaň byla spuštěna už na jaře a postupně se prolíná ve všech komunikačních kanálech. Vizuální jazyk reklamních spotů neodpovídá klasické televizní reklamě, ale spíše formátům, na které jsou zákazníci zvyklí z hudebních klipů nebo videí na sociálních sítích. Voice over byl záměrně vynechán. Nové spoty přibližují dané téma hravě a s humorem. Ukažme opravdové lidi!

Antoni_boost od počátku pracovala na vytvoření sebevědomé a přitažlivé kampaně, v jejímž středu jsou zákazníci – tj. lidé, kteří dosahují svého cíle pomocí výrobků Kärcher. „Prostřednictvím obrazů, protagonistů a příběhů se chceme přiblížit skutečnému životu, místo toho, abychom vytvořili sterilní, nablýskaný svět. V komunikačních vizuálech se na pozadí objevují velké titulky, využívá se výrazná typografie a důraz je zaměřen na hru firemních barev  Kärcher – žluté a černé.

Zákazníci stále chtějí vědět, co pro ně produkt může udělat, i to, jak ho používat, ale Lützenkirchen říká, že zejména mladí lidé chtějí vědět, co se skrývá za image společnosti a Kärcher k tomu má hodně co říci: od velkého tématu zachování hodnot přes zapojení se do sociálních projektů, ochranu památek až po skutečnost, že např. vysokotlaké čištění v porovnání s normální zahradní hadicí ušetří obrovské množství vody. Zároveň je Lützenkirchen přesvědčen, že firmy rozhodují o tom, jakou společnost ve své reklamě zobrazují. „Měli bychom přinejmenším zobrazovat skutečný svět, a ne ten padělaný.“ Rozmanitost, mezinárodní pohled a současný obraz mužských a ženských rolí jsou proto klíčové v procesu výběru postav v kampani Kärcher a v tom, jak jsou prezentovány.

Další ukázky:

https://www.youtube.com/watch?v=Bc9mmQpwt4E
https://www.youtube.com/watch?v=lXx8FKws11g

www.karcher.cz

Další články
Jakou klimatizaci zvolit do kanceláře?

Jakou klimatizaci zvolit do kanceláře?

Jak se správně starat o restaurační ubrusy?

Jak se správně starat o restaurační ubrusy?

Napsat komentář Zrušit odpověď na komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

DOPORUČUJEME

Reklamní stojany jako základ úspěšné propagace

Reklamní stojany jako základ úspěšné propagace

1.12.2025
Jaké jsou trendy v povrchových úpravách kovů?

Jaké jsou trendy v povrchových úpravách kovů?

15.11.2025

NEJČTENĚJŠÍ

  • Hliníková střešní krytina na rodinném domě

    Jaké jsou výhody a nevýhody hliníkové střechy aneb vše o plechové krytině

    0 shares
    Share 0 Tweet 0
  • K čemu slouží stykače a jaké typy rozeznáváme

    0 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Jak vytápět ekonomicky a ekologicky? Koksem

    0 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Víte, jaké jsou nejčastější poruchy palivového čerpadla?

    0 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Jak se provádí oplechování komínu

    0 shares
    Share 0 Tweet 0

KONTAKTY

K-MEDIA
Tel.: +420 731 250 731
Tel.: +420 737 626 919

Email: info@k-media.cz

No Result
View All Result
  • ÚVOD
  • DOPORUČENÉ KATEGORIE
    • Auto – moto – doprava
    • Chemický průmysl
    • Dřevovýroba a dřevozpracující průmysl
    • Energetický průmysl
    • Energie – suroviny
    • Hutnictví a hutní průmysl
    • Informační systémy – IT
    • IT – telekomunikace
    • Obalová technika
    • Odpad a zpracování
    • Plasty a gumárenský průmysl
    • Gastro – potravinářský průmysl
    • Služby a řemesla
    • Stavební průmysl a materiály
    • Stavebnictví – TZB
    • Strojírenský průmysl
    • Technika – technologie
    • Vodohospodářství
    • Výroba a prodej hospodářské techniky
    • Výroba a prodej instalačního a železářského zboží
    • Výroba a prodej zemědělských komodit a techniky
    • Výroba hraček a ruční zpracování
    • Zajímavosti
    • Zemědělství a zemědělská produkce
    • Zpracovatelský průmysl
  • Doporučené weby
    • Realizace bydlení
    • Realizace dřevostavby
    • Bydlení

© 2024 K-MEDIA