full screen background image

Chcete mít angažované zaměstnance?

Angažovanost neboli zapojení zaměstnanců je jedním z klíčových faktorů, který ovlivňuje efektivitu každého podnikání. Pokud jsou zaměstnanci „zapálení“ do své práce, profituje na tom firma, takže rostou její zisky. Pokud chcete, aby vaši zaměstnanci vykonávali svou práci dobře a maximálně efektivně, musíte v nich angažovanost podpořit. V tomto článku se dozvíte, jak to může jít snadno a kde získat potřebné know-how

 

Nový kurz s americkým autorem je tu i pro vás!

Vytvořit pracovní prostředí, ve kterém se budou vaši podřízení cítit skvěle, rozhodně není lehká věc a také se tak nestane třeba přes noc. Abyste probudili ve svých zaměstnancích angažovanost (angl. engagement), musíte vědět, jak na to. Právě s tím vám může pomoci nový virtuální kurz, jehož autorem je známý americký lektor Paul Marciano.

 

Co se dozvíte?

V kurzu bude Paul Marciano rozebírat zapojení zaměstnanců z hlediska všech podstatných aspektů. Zaměří se především na problémy angažovanosti. Dozvíte se, jak se zaměstnanci pracovat od začátku – tedy od chvíle, kdy do zaměstnání nastoupí. Právě moment nástupu je rozhodující, v tuto chvíli má totiž člověk největší chuť do práce a chce být prospěšný. Tento stav je třeba v něm udržet a také podporovat. V kurzu se také seznámíte s měřítkem angažovanosti, které vám pomůže rozeznat, jak na tom vaši podřízení jsou. Důležité je vědět, že angažovanost má několik různých stádií od „aktivně neangažovaného“ až po „aktivně angažovaného“. Se všemi je nutné umět efektivně pracovat. Obsahem kurzu bude i kapitola zaměřená na to, co způsobuje neangažovanost.

 

Jasný cíl i pro vás

Cílem kurzu je, abyste se naučili se svými zaměstnanci pracovat a udrželi jejich angažovanost na maximu. Jedině tak můžete profitovat. Seznámíte se hlavně s využitím modelu RESPECTTM, který je super nástrojem, jak dosáhnout udržitelného rozvoje zapojení zaměstnanců.

 

Kurz je v češtině a jeho cena je pouhých 605Kč.

Přihlásit se můžete na motivp.com


 

 




Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *