full screen background image

Jak prodávat lépe než konkurence

Marketing je o umění prodávat. A pokud chcete vyšší  tržby, musíte se naučit prodávat lépe než vaše konkurence. Přečtěte si naše tipy.

 

Váš zákazník se stane hrdinou

Příběhy jsou skvělým nástrojem, který vám pomůže prodat vaše produkty i služby. A co potřebuje každý příběh? Samozřejmě, hrdinu. Každý hrdina má v literatuře podobnou cestu. Zápasí s problémem, následně potkává mentora, který mu problém pomůže pochopit. Hrdina získává nový nadhled, najednou má plán a může se pustit do akce. V závěrečné fázi hrdina čelí problému, který překoná a uvědomí si vlastní potenciál. Pasujte se při prodeji svých produktů a služeb do roli mentora. Váš zákazník, hrdina, má problém, který mu vy pomůžete vyřešit. Stačí změnit jeho perspektivu.

 

Poperte se se zákazníkovým statusem quo

Lidé jsou rezistentní vůči změnám. Pociťují averzi a nechtějí se vzdát zaběhnutého režimu. Přesně o tom je status quo. Vy potřebujete svým zákazníkům otevřít oči a vysvětlit jim, proč změnu potřebují. To ale neznamená, že máte zákazníkům vyjmenovat všechny benefity, které váš produkt nebo služba nabízí. Právě naopak, vyvolejte v zákazníkovi touhu po změně. A ta přijde až tehdy, když si uvědomí, že mu status quo brání ve vytyčených cílech či vyřešení problému.

 

Neprodávejte na základě kvalit, ale na základě potřeb

Mnoho prodejců staví svůj marketing na kvalitách produktů. Boty jsou módní, pohodlné, kvalitní. Podobné vlastnosti vás ale neliší od konkurence. Protože i ta prodává módní, pohodlné a kvalitní boty. Proto zvažte potřeby vašeho zákazníka, které si ani on sám neuvědomil a prodejte mu je.

Vzdělávat se v novém odvětví, které marketing představuje, může být poměrně složité a časově náročné. Ani nemluvě o novinkách a trendech, se kterými se v tomto dynamickém odvětví musíte poprat. Proto můžete péči o svůj online marketing přenechat marketingové agentuře s několikaletými zkušenostmi. Online agentura vám pomůže lépe uchopit komunikaci vaší značky napříč různými kanály.




Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *