full screen background image

Kärcher se stal reklamním partnerem nového filmu „Mission: Impossible – Fallout“

Kärcher, Praha, duben 2018 – Na oslavu nadcházejícího uvedení filmu „Mission: Impossible – Fallout“ do kin od společností Paramount Pictures Corporation a Skydance Media, odstartovala firma Kärcher rozsáhlou marketingovou kampaň, v níž vzdává poctu této ikonické filmové sérii a některým z jejich nejlepších kaskadérských scén. Aku stěrka Kärcher, tlaková myčka a multifunkční vysavač se objeví v televizních spotech, na POS materiálech, v tištěné inzerci, v kinech a na online kanálech včetně sociálních sítí ve spojení s motivy filmů Mission: Impossible.

„Mission: Impossible je špičková filmová série, a my jsme nadšeni z tohoto partnerství. Chceme ukázat, že mnoho úklidových úkolů, které se zdají být nemožné, se s našimi výrobky stávají snadnými. Reklamní spoty ukazují, že vše lze vyřešit během mrknutí oka.“, vysvětluje Bernd Rützler, výkonný viceprezident Corporate Marketing & Brand Management společnosti Alfred Kärcher GmbH & Co. KG. „Kampaň s vysokým nasazením podporuje prodej v období březen–srpen 2018.“

Televizní kampaň v nejsledovanějších časech

V centru zájmu televizní kampaně stojí aku stěrka na okna, tlaková myčka a multifunkční vysavač. Jednotlivé reklamy představují narážky na ikonické scény z filmů „Mission: Impossible“, jsou vtipné, zábavné a zaujmou nejen milovníky akčních filmů, ale všechny spotřebitele. Spoty jsou v ČR vysílány postupně na jednotlivé produkty od poloviny března, kdy běžel spot na aku stěrku Kärcher. Od 9. dubna poběží spot na tlakovou myčku Kärcher Full Control. Spoty jsou vysílány zejména v prime timu, aby byla zajištěna maximální sledovanost v cílové skupině. Kromě toho jsou k dispozici kompletní POS materiály, inzerce spojená s PR a online komunikace.

 

Kreativní myšlenku vytvořila agentura Jung von Matt /NECKAR, která vtipným způsobem propojila stěžejní akční scény filmů Mission Impossible s produkty společnosti Kärcher. Do hlavních rolí obsadila obyčejné lidi, kteří se každodenně potýkají s úklidem své domácnosti a díky chytrým pomocníkům z řady výrobků Kärcher se stávají hrdinnými „úklidovými“ agenty, pro něž stejně jako pro hlavního hrdinu filmu, není žádná mise nesplnitelná a dokážou tak každou úklidovou misi lehce zvládnout. Spoty jsou podbarveny charakteristickou hudbou filmů Mission Impossible.

 

Kärcher – ukázka – spot na aku stěrku

 

O společnosti Alfred Kärcher GmbH & Co. KG

Kärcher je předním světovým poskytovatelem čisticích technologií. V roce 2017 vytvořil tento rodinný podnik svůj nejvyšší obrat v historii společnosti ve výši 2,5 miliardy EUR. Vysokotlaké čističe, čističe s nejvyšším tlakem, vysavače a parní čističe, aku stěrky, domácí a zahradní čerpadla, zametací a podlahové mycí stroje, portálové mycí linky, čisticí prostředky, technologie tryskání suchým ledem, úpravny vody, dávkovače vody, fleet management na telematické bázi nabízí řadu inovativních řešení problémů.

 

O společnosti Paramount Pictures Corporation

Společnost Paramount Pictures Corporation (PPC), celosvětový producent a distributor hraných filmů, je součástí společnosti Viacom (NASDAQ: VIAB, VIA), která je jedním z lídrů na filmovém, televizním a digitálním trhu. Paramount řídí sestavu nejsilnějších filmových značek, včetně Paramount Pictures, Paramount Animation, Paramount Television, Paramount Vantage, Paramount Classics, Insurge Pictures, MTV Filmy a Nickelodeon Movies. Do působení PPC patří také Distribuce Paramount Home Media, Paramount Pictures International, Paramount Licensing Inc. a Paramount Studio Group.

 

O společnosti Skydance Media

Společnost Skydance je diverzifikovaná mediální společnost založená Davidem Ellisonem v roce 2010, s cílem vytvořit vysoce kvalitní zábavu pro celosvětové publikum. Díky ní se diváci po celém světě mohli prostřednictvím celovečerních a televizních filmů a interaktivních platforem ocitnout v celé řadě fantastických prostředí a světů.  Mezi její celovečerní filmy patří Anihilace, Život, Jack Reacher: Nevracej se, Star Trek: Do neznáma, Mission: Impossible – Národ grázlů, Terminator Genisys, Světová válka  Z, Star Trek: Do temnoty, G.I. Joe: Odveta, Jack Reacher, Mission: Impossible – Ghost Protocol a Opravdová kuráž. Dalším celovečerním filmem Skydance je Mission: Impossible – Fallout , který bude mít českou premiéru 2. 8. 2018. Skydance vytvořila v roce 2017 divizi animace, která vyvíjí a vyrábí špičkové rodinné filmy a televizní seriály ve spolupráci se španělskými studii Ilion Animation Studios. Televize Skydance zahájila provoz v roce 2013. Její současná produkce zahrnuje seriál Grace and Frankie na Netflixu nominovaný na cenu Emmy, Altered Carbon běžící na Netflixu, Jack Ryan na Amazonu, Condor na AT&T Audience Network, a Dietland na AMC. Společnost Skydance Interactive byla založena v roce 2016 a vytvořila a zveřejnila videohry založené na IP a virtuální realitě. Skydance Interactive nedávno debutoval svým prvním originálním titulem Archangel, střílečkou se silným příběhem.

www.karcher.cz

Reklamy Kärcher představují narážky na ikonické scény z filmů „Mission: Impossible“, přesně jako tato scéna z TV spotu na vysokotlakou myčku.




Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *