full screen background image

Proč byste neměli podceňovat reklamní předměty?

I když se na ně v současné době plné digitálních technologií a internetu poněkud zapomíná, stále představují efektivní způsob reklamy. Řeč je o reklamních předmětech. Víte, jaké výhody přináší a proč byste to s nimi měli zkusit i vy?

 

Cena

Reklamní předměty můžeme zařadit k těm levnějším formám reklamy. Fungují klidně i celá desetiletí, ačkoli samozřejmě záleží na tom, do čeho se rozhodnete investovat a jak se k nim budou chovat ti, kterým se dostanou do rukou. Nutno ovšem říct, že pokud plní svůj účel, lidé si je rádi ponechávají i několik let. Někdy je dokonce pošlou i někomu dalšímu, předměty tak putují dál a dál a často se tak dostanou i na místa, kam vaše PR normálně nedosáhne. A to všechno za jeden jediný náklad.

 

Užitnost

Důležitým faktorem, na který byste se při výběru reklamních předmětů měli zaměřit, je užitnost. Abyste se trefili do černého, musíte se seznámit s potřebami vaší cílové skupiny, jedině tak budete vědět, co jí schází a po čem prahne. Nabídka „dárků“ je velmi pestrá, zahrnuje reklamní tužky, hrnečky, diáře, ale třeba i trička nebo čím dál oblíbenější power banky s potiskem. Všechno jsou to nadmíru praktické kousky, pro které najde uplatnění každý.  Bohužel to ještě neznamená, že s nimi uspějete stoprocentně. Zákazníci jsou totiž rok od roku náročnější, pouhá užitečnost jim nestačí, vyžadují také kvalitní a originální zpracování, nápaditost, nevšednost, neokoukanost. A skloubit všechny tyto parametry se mnohdy zdá jako nadlidský úkol.

 

Zapamatovatelnost

Každému z nás někdy v hlavě uvízla reklama, kterou jsme slyšeli v rádiu nebo viděli v televizi, a přehrávala se nám stále dokola. Podobně to funguje s propagačními předměty. Lidé totiž díky nim budou mít vaše logo či slogan neustále na očích a tím se jím bude hlouběji a hlouběji vrývat do paměti. Den po dni a naprosto nenásilně.  Nejen, že tak na vás nebudou moci zapomenout, ale ještě se jim vybavíte v ten správný okamžik, kdy budou vaše služby nebo produkty potřebovat. A to, aniž byste jakkoli tlačili na pilu a nabádali je ke koupi. Tak zajistěte si u vašich zákazníků a partnerů přízeň na dlouhou dobu!




Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *