full screen background image

Zvyšujte atraktivnost firmy

když stále slýcháte stížnosti o tom, jak málo je možností práce, skutečnost je již nějakou dobu trochu jiná. Problém je v tom, že lidem už nestačí jen práce, za kterou dostanou plat. Chtějí ještě něco navíc. Mnoho firem si je toho vědomo, a vychází tak zaměstnancům vstříc. Pokud chce být v dnešní době společnost úspěšná a mít i spokojené zaměstnance, musí jim dát pocit, že jsou nepostradatelnou součástí firmy. Naštěstí si to většina lidí ve vedení uvědomuje, a díky tomu přicházejí se souborem různých praktik, které jsou nazvány firemní kultura.

Firemní kultura

Pro někoho je toto slovní spojení stále pouze nějakým umělým konstruktem, a nedokáže si pod pojmem firemní kultura představit nic konkrétního. Co to tedy přesně znamená? Nikdo ještě nevytvořil žádnou přesnou definici a zřejmě to ani není možné. Dá se ale říci, že firemní kultura je tvořena názory a hodnotami, které jsou dány podle zaměření společnosti. Je to systém hodnot a postupů, který by si měl osvojit, a především se s ním ztotožnit, každý zaměstnanec. Tím pádem mají všichni lidé stejný cíl a chtějí ho dosáhnout stejnými prostředky. Velmi jednoduše se dá říci, že všichni táhnou za jeden provaz. Pro firemní kulturu jsou důležité tři části. Tou hlavní je hlavně atmosféra na pracovišti, dále pak přístup ke stávajícím a budoucím zákazníkům a naposled také vztah s obchodními partnery. Správná kombinace všech těchto aktivit, a tedy firemní kultury přispívá k lepší výkonnosti zaměstnanců a prosperitě podniku.

MotivP

Každá společnost by na toto měla myslet a formovat firemní kulturu vědomě a cíleně. Abyste věděli, jak nejlépe budovat a motivovat vaše zaměstnance, můžete navštívit setkání personalistů, takzvaný Business Brunch. Nebo také o konferenci Firemní kultura, která se specializuje na firemní kulturu. Vše je pod záštitou společnosti MotivP, která se této problematice věnuje již od roku 2005.




Jeden komentář u “Zvyšujte atraktivnost firmy

  1. Lenka napsal:

    Rozhodně bych se ráda zašla podívat, podobná akce nám minule pomohla s výběrem reklamních předmětů pro naše partnery (vytvoření cílové skupiny, výběr reklamních dárků podle toho…) objednávali jsme z https://eshop.reda.cz/ a postupně jsme dárky posílali a změna na sebe nenechala dlouho čekat. hodně udělá co si lidé o vaší firmě myslí a co jim nabídnete at si myslí

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *