Úterý, 2 prosince, 2025
ČESKÝ PRŮMYSL
  • ÚVOD
  • DOPORUČENÉ KATEGORIE
    • Auto – moto – doprava
    • Chemický průmysl
    • Dřevovýroba a dřevozpracující průmysl
    • Energetický průmysl
    • Energie – suroviny
    • Hutnictví a hutní průmysl
    • Informační systémy – IT
    • IT – telekomunikace
    • Obalová technika
    • Odpad a zpracování
    • Plasty a gumárenský průmysl
    • Gastro – potravinářský průmysl
    • Služby a řemesla
    • Stavební průmysl a materiály
    • Stavebnictví – TZB
    • Strojírenský průmysl
    • Technika – technologie
    • Vodohospodářství
    • Výroba a prodej hospodářské techniky
    • Výroba a prodej instalačního a železářského zboží
    • Výroba a prodej zemědělských komodit a techniky
    • Výroba hraček a ruční zpracování
    • Zajímavosti
    • Zemědělství a zemědělská produkce
    • Zpracovatelský průmysl
  • Doporučené weby
    • Realizace bydlení
    • Realizace dřevostavby
    • Bydlení
No Result
View All Result
  • ÚVOD
  • DOPORUČENÉ KATEGORIE
    • Auto – moto – doprava
    • Chemický průmysl
    • Dřevovýroba a dřevozpracující průmysl
    • Energetický průmysl
    • Energie – suroviny
    • Hutnictví a hutní průmysl
    • Informační systémy – IT
    • IT – telekomunikace
    • Obalová technika
    • Odpad a zpracování
    • Plasty a gumárenský průmysl
    • Gastro – potravinářský průmysl
    • Služby a řemesla
    • Stavební průmysl a materiály
    • Stavebnictví – TZB
    • Strojírenský průmysl
    • Technika – technologie
    • Vodohospodářství
    • Výroba a prodej hospodářské techniky
    • Výroba a prodej instalačního a železářského zboží
    • Výroba a prodej zemědělských komodit a techniky
    • Výroba hraček a ruční zpracování
    • Zajímavosti
    • Zemědělství a zemědělská produkce
    • Zpracovatelský průmysl
  • Doporučené weby
    • Realizace bydlení
    • Realizace dřevostavby
    • Bydlení
No Result
View All Result
ČESKÝ PRŮMYSL
No Result
View All Result
ÚVOD Informační systémy - IT

Formy obsahu, které upoutají pozornost vašich zákazníků

20.12.2019
v Informační systémy - IT
1
Formy obsahu, které upoutají pozornost vašich zákazníků

Obsah je pro marketing velmi důležitý. Nejde totiž jen o typickou reklamu, ale o způsob, jakým komunikujete se svými zákazníky. Co byste tedy měli vědět o obsahovém marketingu předtím, než se do něj pustíte?

 

Jaké základní typy obsahu známe?

Naučný obsah

Obsah, který ukáže, že jste odborníkem ve svém oboru a čtenáře něco naučí. Najdeme ho na různých vzdělávacích blozích.

SOUVISEJÍCÍ ČLÁNKY

Efektivní řízení logistických operací díky Yard Management Systemu

před 2 měsíce
Kontrola inspekce práce bez stresu: elektronická evidence docházky jako nejlepší pojistka

Kontrola inspekce práce bez stresu: elektronická evidence docházky jako nejlepší pojistka

před 3 měsíce

 

Zábavný obsah

Obsah, který pobaví a čtenáři ho vyhledávají zejména ve svém volném čase. Můžete ho najít například na magazínech.

 

Informativní obsah

Obsah, který informuje o novinkách. Najdete ho například na zpravodajských webech.

Často se setkáte s tím, že obsah bude mixem dvou nebo více typů, což je v obsahovém marketingu samozřejmě dovoleno.

 

Obsah podle formy

Blogové příspěvky

Jde o nejběžnější formu. Dnes má blog založen skutečně mnoho značek. Blogové příspěvky jsou důležité pro službu SEO i pro image značky.

Blogové příspěvky informují publikum, zvyšují povědomí o značce a vyzdvihují znalosti společnosti.

Na blogu můžete publikovat: návody, citáty, statistiky, nejčastější otázky, rozhovory, produktové novinky, novinky v oboru, nové strategie, tipy, výzkum, firemní zprávy, osvědčené postupy a mnoho dalších kousků.

 

E-booky

Elektronické knihy jsou skvělým způsobem, jak získáte nové odběratele newsletterů. Můžete je nabízet zdarma nebo formou nějakého předplaceného obsahu pro prémiové čtenáře.

 

Úspěšné příběhy zákazníků

Zvyšují i ​​váš úspěch. Je totiž pravděpodobnější, že si potencionální zákazník koupí váš produkt, když uvidí, že někdo jiný je s produktem spokojen. Navíc podobné příběhy pomohou i pověsti vaší značky.

 

Infografiky

Infografika vám umožní zpracovat poměrně podrobné statistiky vizuálním způsobem, díky čemuž jsou sděleny informace poutavě a přehledně.

Můžete ji využít například tak, že do ní zakomponujete významné statistiky a fakta o vaší společnosti. Infografiku si vytvoříte snadno i sami v nástroji Canva.

To samozřejmě není všechno. Informace nemusíte svým zákazníkům podávat pouze prostřednictvím článků, můžete využít také videa, vlog, podcasty či webináře. Možnosti jsou skutečně rozsáhlé. V případě, že hledáte způsob, jak obsahový marketing uchopit, obraťte se na online marketingovou agenturu, která vám pomůže vymyslet tu správnou obsahovou strategii pro vaši společnost.

Další články
3 časté poruchy počítačů a tipy, jak je řešit

3 časté poruchy počítačů a tipy, jak je řešit

4 rady, jak na firemní tiskoviny

4 rady, jak na firemní tiskoviny

Comments 1

  1. Bedřich88 says:
    před 3 roky

    No a ještě by se dal vytknout obrazový obsah. Jsem koukal že dost lidí vyhledává produkty třeba podle obrázku třeba na googlu. A nebo se to řadí pod ty infografiky? Takže myslím že je dobré mýt u jakéhokoliv s obsahu i poutavý a přesný obrázek k danému tématu, a pak může i SEO lépe fungovat. Dost jsem se poslední dobou dozvěděl od tehle https://ppc-kampane-praha.cz/ firmy která se tím zabývá.

    Odpovědět

Napsat komentář Zrušit odpověď na komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

DOPORUČUJEME

Reklamní stojany jako základ úspěšné propagace

Reklamní stojany jako základ úspěšné propagace

1.12.2025
Jaké jsou trendy v povrchových úpravách kovů?

Jaké jsou trendy v povrchových úpravách kovů?

15.11.2025

NEJČTENĚJŠÍ

  • Hliníková střešní krytina na rodinném domě

    Jaké jsou výhody a nevýhody hliníkové střechy aneb vše o plechové krytině

    0 shares
    Share 0 Tweet 0
  • K čemu slouží stykače a jaké typy rozeznáváme

    0 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Jak vytápět ekonomicky a ekologicky? Koksem

    0 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Víte, jaké jsou nejčastější poruchy palivového čerpadla?

    0 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Jak se provádí oplechování komínu

    0 shares
    Share 0 Tweet 0

KONTAKTY

K-MEDIA
Tel.: +420 731 250 731
Tel.: +420 737 626 919

Email: info@k-media.cz

No Result
View All Result
  • ÚVOD
  • DOPORUČENÉ KATEGORIE
    • Auto – moto – doprava
    • Chemický průmysl
    • Dřevovýroba a dřevozpracující průmysl
    • Energetický průmysl
    • Energie – suroviny
    • Hutnictví a hutní průmysl
    • Informační systémy – IT
    • IT – telekomunikace
    • Obalová technika
    • Odpad a zpracování
    • Plasty a gumárenský průmysl
    • Gastro – potravinářský průmysl
    • Služby a řemesla
    • Stavební průmysl a materiály
    • Stavebnictví – TZB
    • Strojírenský průmysl
    • Technika – technologie
    • Vodohospodářství
    • Výroba a prodej hospodářské techniky
    • Výroba a prodej instalačního a železářského zboží
    • Výroba a prodej zemědělských komodit a techniky
    • Výroba hraček a ruční zpracování
    • Zajímavosti
    • Zemědělství a zemědělská produkce
    • Zpracovatelský průmysl
  • Doporučené weby
    • Realizace bydlení
    • Realizace dřevostavby
    • Bydlení

© 2024 K-MEDIA