full screen background image

4 rady, jak na firemní tiskoviny

Nejlepší způsob, jak propagovat svou firmu je použití firemních tiskovin. Vyberte si takové, které vás představí v tom nejlepším světle. Rozhodně si pořiďte vizitky, letáky, případně plakáty nebo billboard. Zaujměte nejen originalitou, ale také vtipem.

 

1) Originalita na prvním místě

Při tvorbě reklamy je důležité odlišit se od konkurence. Reklamní tiskoviny by měly být rozhodně originální. Při tisku vizitek myslete na to, že by váš zákazník měl hned na první pohled vědět, čeho se vaše práce nebo podnikání týká. Buďte originální a mějte nápad, který bude zboží nebo služby prodávat za vás. Originalita je tím, co způsobí, že nezapadnete, že budete vidět a že o vás budou vědět zákazníci.

 

2) Nezapomeňte na všechny důležité údaje

Na vizitku, na reklamní leták nebo při tisku plakátů je důležité uvést všechny potřebné údaje. Většina těchto tiskovin slouží k představení firmy, ale také k tomu, aby vás zákazníci mohli snáze kontaktovat. V takovém případě by neměl chybět telefonní kontakt, případně mailová adresa. Uveďte také své jméno, pozici ve firmě a další informace, které vypovídají o vaší práci. Na vizitku dejte klidně i otvírací dobu, případně si nechte vytisknout letáky, na které se vejde mnohem víc informací.

 

3) Vtipné hlášky a motta

Na plakáty, na letáky, ale i na potisk billboardů si připravte vtipnou hlášku nebo motto vaší firmy. Díky tomu si vás lidé rychleji a snadněji zapamatují. Pokud se vám podaří vymyslet opravdu vtipnou hlášku, budou ji lidé šířit mezi sebou i sami. Vzpomeňte si, kolik existuje reklam, které nám často zní v hlavě a napadnou nás, aniž bychom chtěli. A přesně tento druh zapamatovatelné reklamy prodává.

 

4) Reklama efektivně

Je na vás, zda si zaplatíte reklamu v televizi, v rádiu, případně v časopise nebo novinách. Myslete vždy na to, že by reklama neměla být nepříjemná, vlezlá a neměla by překročit určité morální hranice. Ideální reklama je založená i na doporučení, nebojte se na leták připsat vaše sponzory, spokojené zákazníky, případně konkrétní doporučení, proč si vybrat právě vás. Efektivní reklama je i taková, do které neinvestujete víc než dokážete vydělat.




Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *