full screen background image

Formy obsahu, které upoutají pozornost vašich zákazníků

Obsah je pro marketing velmi důležitý. Nejde totiž jen o typickou reklamu, ale o způsob, jakým komunikujete se svými zákazníky. Co byste tedy měli vědět o obsahovém marketingu předtím, než se do něj pustíte?

 

Jaké základní typy obsahu známe?

Naučný obsah

Obsah, který ukáže, že jste odborníkem ve svém oboru a čtenáře něco naučí. Najdeme ho na různých vzdělávacích blozích.

 

Zábavný obsah

Obsah, který pobaví a čtenáři ho vyhledávají zejména ve svém volném čase. Můžete ho najít například na magazínech.

 

Informativní obsah

Obsah, který informuje o novinkách. Najdete ho například na zpravodajských webech.

Často se setkáte s tím, že obsah bude mixem dvou nebo více typů, což je v obsahovém marketingu samozřejmě dovoleno.

 

Obsah podle formy

Blogové příspěvky

Jde o nejběžnější formu. Dnes má blog založen skutečně mnoho značek. Blogové příspěvky jsou důležité pro službu SEO i pro image značky.

Blogové příspěvky informují publikum, zvyšují povědomí o značce a vyzdvihují znalosti společnosti.

Na blogu můžete publikovat: návody, citáty, statistiky, nejčastější otázky, rozhovory, produktové novinky, novinky v oboru, nové strategie, tipy, výzkum, firemní zprávy, osvědčené postupy a mnoho dalších kousků.

 

E-booky

Elektronické knihy jsou skvělým způsobem, jak získáte nové odběratele newsletterů. Můžete je nabízet zdarma nebo formou nějakého předplaceného obsahu pro prémiové čtenáře.

 

Úspěšné příběhy zákazníků

Zvyšují i ​​váš úspěch. Je totiž pravděpodobnější, že si potencionální zákazník koupí váš produkt, když uvidí, že někdo jiný je s produktem spokojen. Navíc podobné příběhy pomohou i pověsti vaší značky.

 

Infografiky

Infografika vám umožní zpracovat poměrně podrobné statistiky vizuálním způsobem, díky čemuž jsou sděleny informace poutavě a přehledně.

Můžete ji využít například tak, že do ní zakomponujete významné statistiky a fakta o vaší společnosti. Infografiku si vytvoříte snadno i sami v nástroji Canva.

To samozřejmě není všechno. Informace nemusíte svým zákazníkům podávat pouze prostřednictvím článků, můžete využít také videa, vlog, podcasty či webináře. Možnosti jsou skutečně rozsáhlé. V případě, že hledáte způsob, jak obsahový marketing uchopit, obraťte se na online marketingovou agenturu, která vám pomůže vymyslet tu správnou obsahovou strategii pro vaši společnost.




Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *