Úterý, 2 prosince, 2025
ČESKÝ PRŮMYSL
  • ÚVOD
  • DOPORUČENÉ KATEGORIE
    • Auto – moto – doprava
    • Chemický průmysl
    • Dřevovýroba a dřevozpracující průmysl
    • Energetický průmysl
    • Energie – suroviny
    • Hutnictví a hutní průmysl
    • Informační systémy – IT
    • IT – telekomunikace
    • Obalová technika
    • Odpad a zpracování
    • Plasty a gumárenský průmysl
    • Gastro – potravinářský průmysl
    • Služby a řemesla
    • Stavební průmysl a materiály
    • Stavebnictví – TZB
    • Strojírenský průmysl
    • Technika – technologie
    • Vodohospodářství
    • Výroba a prodej hospodářské techniky
    • Výroba a prodej instalačního a železářského zboží
    • Výroba a prodej zemědělských komodit a techniky
    • Výroba hraček a ruční zpracování
    • Zajímavosti
    • Zemědělství a zemědělská produkce
    • Zpracovatelský průmysl
  • Doporučené weby
    • Realizace bydlení
    • Realizace dřevostavby
    • Bydlení
No Result
View All Result
  • ÚVOD
  • DOPORUČENÉ KATEGORIE
    • Auto – moto – doprava
    • Chemický průmysl
    • Dřevovýroba a dřevozpracující průmysl
    • Energetický průmysl
    • Energie – suroviny
    • Hutnictví a hutní průmysl
    • Informační systémy – IT
    • IT – telekomunikace
    • Obalová technika
    • Odpad a zpracování
    • Plasty a gumárenský průmysl
    • Gastro – potravinářský průmysl
    • Služby a řemesla
    • Stavební průmysl a materiály
    • Stavebnictví – TZB
    • Strojírenský průmysl
    • Technika – technologie
    • Vodohospodářství
    • Výroba a prodej hospodářské techniky
    • Výroba a prodej instalačního a železářského zboží
    • Výroba a prodej zemědělských komodit a techniky
    • Výroba hraček a ruční zpracování
    • Zajímavosti
    • Zemědělství a zemědělská produkce
    • Zpracovatelský průmysl
  • Doporučené weby
    • Realizace bydlení
    • Realizace dřevostavby
    • Bydlení
No Result
View All Result
ČESKÝ PRŮMYSL
No Result
View All Result
ÚVOD Služby a řemesla

Proč byste neměli podceňovat reklamní předměty?

26.3.2020
v Služby a řemesla
0
Proč byste neměli podceňovat reklamní předměty?

I když se na ně v současné době plné digitálních technologií a internetu poněkud zapomíná, stále představují efektivní způsob reklamy. Řeč je o reklamních předmětech. Víte, jaké výhody přináší a proč byste to s nimi měli zkusit i vy?

 

Cena

Reklamní předměty můžeme zařadit k těm levnějším formám reklamy. Fungují klidně i celá desetiletí, ačkoli samozřejmě záleží na tom, do čeho se rozhodnete investovat a jak se k nim budou chovat ti, kterým se dostanou do rukou. Nutno ovšem říct, že pokud plní svůj účel, lidé si je rádi ponechávají i několik let. Někdy je dokonce pošlou i někomu dalšímu, předměty tak putují dál a dál a často se tak dostanou i na místa, kam vaše PR normálně nedosáhne. A to všechno za jeden jediný náklad.

SOUVISEJÍCÍ ČLÁNKY

Výroba zboží v Číně přináší firmám řešení pro unikátní produkty na míru

Výroba zboží v Číně přináší firmám řešení pro unikátní produkty na míru

před 4 měsíce
Jak rychlá a efektivní logistika buduje loajalitu zákazníků 

Jak rychlá a efektivní logistika buduje loajalitu zákazníků 

před 10 měsíců

 

Užitnost

Důležitým faktorem, na který byste se při výběru reklamních předmětů měli zaměřit, je užitnost. Abyste se trefili do černého, musíte se seznámit s potřebami vaší cílové skupiny, jedině tak budete vědět, co jí schází a po čem prahne. Nabídka „dárků“ je velmi pestrá, zahrnuje reklamní tužky, hrnečky, diáře, ale třeba i trička nebo čím dál oblíbenější power banky s potiskem. Všechno jsou to nadmíru praktické kousky, pro které najde uplatnění každý.  Bohužel to ještě neznamená, že s nimi uspějete stoprocentně. Zákazníci jsou totiž rok od roku náročnější, pouhá užitečnost jim nestačí, vyžadují také kvalitní a originální zpracování, nápaditost, nevšednost, neokoukanost. A skloubit všechny tyto parametry se mnohdy zdá jako nadlidský úkol.

 

Zapamatovatelnost

Každému z nás někdy v hlavě uvízla reklama, kterou jsme slyšeli v rádiu nebo viděli v televizi, a přehrávala se nám stále dokola. Podobně to funguje s propagačními předměty. Lidé totiž díky nim budou mít vaše logo či slogan neustále na očích a tím se jím bude hlouběji a hlouběji vrývat do paměti. Den po dni a naprosto nenásilně.  Nejen, že tak na vás nebudou moci zapomenout, ale ještě se jim vybavíte v ten správný okamžik, kdy budou vaše služby nebo produkty potřebovat. A to, aniž byste jakkoli tlačili na pilu a nabádali je ke koupi. Tak zajistěte si u vašich zákazníků a partnerů přízeň na dlouhou dobu!

Tags: reklamní předměty
Další články
Odkud přišla sekční garážová vrata?

Odkud přišla sekční garážová vrata?

Nové požadavky na energetickou náročnost budov přispěly k růstu spotřeby EPS za rok 2019

Nové požadavky na energetickou náročnost budov přispěly k růstu spotřeby EPS za rok 2019

Napsat komentář Zrušit odpověď na komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

DOPORUČUJEME

Reklamní stojany jako základ úspěšné propagace

Reklamní stojany jako základ úspěšné propagace

1.12.2025
Jaké jsou trendy v povrchových úpravách kovů?

Jaké jsou trendy v povrchových úpravách kovů?

15.11.2025

NEJČTENĚJŠÍ

  • Hliníková střešní krytina na rodinném domě

    Jaké jsou výhody a nevýhody hliníkové střechy aneb vše o plechové krytině

    0 shares
    Share 0 Tweet 0
  • K čemu slouží stykače a jaké typy rozeznáváme

    0 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Jak vytápět ekonomicky a ekologicky? Koksem

    0 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Víte, jaké jsou nejčastější poruchy palivového čerpadla?

    0 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Jak se provádí oplechování komínu

    0 shares
    Share 0 Tweet 0

KONTAKTY

K-MEDIA
Tel.: +420 731 250 731
Tel.: +420 737 626 919

Email: info@k-media.cz

No Result
View All Result
  • ÚVOD
  • DOPORUČENÉ KATEGORIE
    • Auto – moto – doprava
    • Chemický průmysl
    • Dřevovýroba a dřevozpracující průmysl
    • Energetický průmysl
    • Energie – suroviny
    • Hutnictví a hutní průmysl
    • Informační systémy – IT
    • IT – telekomunikace
    • Obalová technika
    • Odpad a zpracování
    • Plasty a gumárenský průmysl
    • Gastro – potravinářský průmysl
    • Služby a řemesla
    • Stavební průmysl a materiály
    • Stavebnictví – TZB
    • Strojírenský průmysl
    • Technika – technologie
    • Vodohospodářství
    • Výroba a prodej hospodářské techniky
    • Výroba a prodej instalačního a železářského zboží
    • Výroba a prodej zemědělských komodit a techniky
    • Výroba hraček a ruční zpracování
    • Zajímavosti
    • Zemědělství a zemědělská produkce
    • Zpracovatelský průmysl
  • Doporučené weby
    • Realizace bydlení
    • Realizace dřevostavby
    • Bydlení

© 2024 K-MEDIA