full screen background image

Eshopy na míru dokážou firmy udržet v ziscích i ve špatných dobách

Řada firem musela v posledních měsících ukončit či výrazně utlumit svoji činnost, a to zejména v důsledku přetrvávající epidemie koronaviru. Hlavně se to týkalo podnikatelů, kteří se spoléhali pouze na kamenné pobočky a nekladli žádný důraz na prodej svých produktů a služeb přes internet. Přitom právě prostředí internetu je mohlo výrazně ochránit, neboť prodej online samozřejmě mohl běžet neustále. Ukazuje se tak, že kdo si včas udělat vlastní eshop, ten rozhodně neprohloupil. Pakliže ještě dnes nemáte internetový obchod, je na čase s tím něco udělat, protože se situace v budoucnu může klidně opakovat.

 

Jak se dá vytvořit nový eshop?

Existuje několik možností, jak získat vlastní eshop. Někteří schopní lidé a podnikatelé si jej dokážou udělat svépomocí, což je však mnohdy časově hodně náročné, navíc musíte mít dobré znalosti internetového prostředí.

Další volbou je možnost získání takzvaného krabicového řešení, kdy vám již takřka hotový eshop nabídne specializovaná firma. Jedná se vlastně o jakousi šablonovitou strukturu, mnoho eshopů má pak podobný vzhled a design. Takovýto model je finančně nenákladný, ale může přinášet určitá úskalí a omezení.

Ideální je, pokud si necháte vytvořit eshop na míru. Stačí se spojit s odborníky, kteří vám internetový obchod vytvoří přesně dle vašich představ. A nejen to. U této služby nabízí eshop řešení, díky nimž se lépe prosadíte na trhu, ale také budete mít mnohem méně práce například s účetnictvím.

 

Průběh založení eshopu na míru

Tvorba eshopu na míru má několik fází. V první řadě probíhá úvodní konzultace, na níž tvůrcům eshopu nastíníte své představy a požadavky. Následuje důkladná analýza trhu tak, aby mohl být eshop zaměřený na konkrétní skupinu zákazníků, a byl tedy přesně cílený. To je v online prostředí hodně významný prvek, leckteré amatérsky udělané eshopy jej vůbec neberou v potaz. Poté dojde k vytvoření grafiky a uvedení eshopu v ostrý provoz.

Důležitou součástí tvorby eshopu na míru je online marketing, a to včetně SEO optimalizace. Díky tomu se váš nový eshop brzy dostane na přední stránky vyhledávačů, tudíž bude pro případné zákazníky a klienty po zadání určitých klíčových slov dobře viditelný. Tento fakt přispívá k úspěchu ve světě online podnikání.

 

Propojení s účetními a dalšími systémy

Eshop na míru přináší ještě minimálně jednu další ohromnou výhodu. Dá se totiž snadno napojit na různé moderní ekonomické a účetní systémy, což vám výrazně usnadní správu vašeho internetového obchodu. Příkladem budiž společnost AiShop, jež nabízí třeba eshop Helios. V jeho rámci pak nemusíte zbytečně vést dvě databáze zboží, neboť máte například možnost importovat skladové zásoby z tohoto systému na internet, případně provádět přenos objednávek nazpět. Dalšími variantami jsou účetní a ekonomické systémy Pohoda, Mony S3 a S3, Cezar a další, které vám zmíněná firma rovněž může s vaším eshopem propojit. Firma AiVision, s.r.o. dnes navíc přichází s inovovanou verzí eshopu s novou grafikou, rychlejším provozem a s možností plateb skrz oblíbené platební karty Apple Pay či Google Pay.

Eshop na míru nemusí být v dnešní době nikterak drahým řešením. Vezmete-li v potaz, že vám nejspíše otevře online trh a dovede k vám spoustu nových zákazníků, určitě se investice do takovéhoto projektu vyplatí. Přestože jsou dnes už znovu otevřené klasické kamenné prodejny, nikdy nevíte, zda se opět vláda nerozhodne pro jejich uzavření, respektive omezení, což by pro vás mohlo být do jisté míry likvidační záležitostí. S kvalitním eshopem se nemusíte bát, že budete muset svoji podnikatelskou činnost kvůli různým restrikcím ukončit.




Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *