full screen background image

JAK VYBRAT ONLINE MARKETING AGENTURU

Mnoho podnikatelů si ještě v dnešní uspěchané době myslí, že všechno zvládnou sami in-house.

Ale je to opravdu dobrý nápad? Je to efektivní řešení?

Nejdražší komoditou v podnikání je totiž čas. Každý z nás by se měl věnovat tomu, co mu jde nejlépe a v čem v profesi vyniká a ostatní práce nechávat na kolezích, a nebo na externích firmách, které jsou odborně vzdělané ve své branži. Příkladem takových externích firem jsou i online agentury.

 

S čím Vám online marketing agentura může pomoci ?

Internet je všeobecně nenahraditelnou součástí našeho života a podnikání. Váš web je v podstatě přistávací plochou pro vaše zákazníky. A online marketing je nástroj, jak na vaše letiště dostat bezpečně co nejvíce letadel, které nejen přistanou, ale také se zdrží a využijí vašeho servisu a služeb.

Cílem každého marketéra by mělo být  přivedení co nejvíce relevantních návštěvníků na web za co nejvýhodnější cenu. Rozvíjet reklamní kanály, které Vám generují zisk a utlumovat aktivity, které se zdají být neefektivní a to vše za přiměřenou odměnu.

Jak takovou spolehlivou firmu nalézt? Jaká jsou kriteria při výběru online agentury?

 

5 tipů jak na to :

V první řadě by jste si o online marketingu měli něco málo nastudovat, aby jste měli trochu povědomí o službách a produktech, které tento obor nabízí.  Při výběru společnosti se zaměřte na několik důležitých faktorů.

 

  1. Tradice a zkušenosti

Jak dlouho agentura existuje a jaké má reference.

Není asi ideální zvolit společnost, která existuje dva roky a má na internetu 5 negativních recenzí a žádnou pozitivní. Můžete se také podívat na to, jak si stojí jejich klienti např. Ve vyhledávání Googlu.

 

2.Portfolio služeb, které nabízí

Zde jde zejména o rozsah poskytovaných služeb, aby jste nemuseli spolupracovat s více agenturami.

Mezi základní služby patří : Tvorba webových stránek, správa PPC kampaní, optimalizace pro vyhledávače, marketing na sociálních sítích, display reklama, propagace e-shopu ve srovnávačích zboží, obsahová reklama, videoreklama a analytické služby.

 

3.Způsob jakým poskytované služby na svém webu prezentují

Srozumitelnost, informační hodnota, styl vyjadřování  a přehlednost Vám hodně napoví o tom, jak se může agentura chovat i ve vztahu k vám a vaší propagaci.

Například při poskytnutí služby optimalizace webu pro vyhledávače . Pokud Vám agentura bude nabízet tzv. SEO s garancí dosažení předních umístění ve vyhledavačích, okamžitě zpozorněte a z webu rovnou odejděte, protože Vám slibují něco, co garantovat nelze vzhledem k tomu, že o pozicích rozhoduje vyhledávač sám. Parametrů, které ovlivňují výsledky vyhledávání je mnoho a každý z nich má různou váhu a pokud se Google rozhodne tyto váhy změnit, změní se i pořadí odkazů na webové stránky firem, které své weby optimalizují.

 

4.Smluvní vztahy

Podmínky se značně liší napříč celým oborem online marketingu. Selský rozum je v tomto případě k nezaplacení. Zvolte si agenturu, která Vás k ničemu nezavazuje několikastránkovými smlouvami. Ideálně zvolte tu, která nechá spolupráci otevřenou na dobu neurčitou s možností kdykoliv spolupráci ukončit, protože jedině tak si předem zajistíte to, že se nestanete rukojmím nevýhodné spolupráce.

 

5.Cenové podmínky

Dávejte si pozor na balíčkové ceny a podmínky skryté mezi řádky. Například správa PPC kampaní může být účtována měsíčně, hodinově a nebo při každém doplňování kreditu. Z našeho pohledu je zcela jistě nejbezpečnější si domluvit paušální cenu za měsíc s možností snížit či zvýšit cenu na základě rozsahu propagace.

Držíme Vám palce při výběru vaší online agentury a připojujeme náš tip na základě naší osobní zkušenosti : INTERNET MARKETING s.r.o.




Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *