full screen background image

Zařaďte se mezi prověřené společnosti

Zkoušeli jste někdy do řádku vyhledávače zadat své jméno nebo název vaší firmy, abyste se přesvědčili, že o vás nikdo nepíše nic negativního? Pokud ano, ale nic jste nenašli, pak můžete věřit, že se o vás snad nikde nic špatného nepíše. Ačkoli se negativní obsah šíří rychle, stoprocentní jistotu při zjištění tímto způsobem bohužel nemáte. Můžete ji však získat například díky certifikátu Prověřená společnost.

Velmi zjednodušeně řečeno, algoritmus Google funguje na principu, že co se líbí (nebo naopak nelíbí) lidem, tedy to, co čtou, sdílí a komentují, se líbí také vyhledávači. Ten pak takový obsah pravděpodobněji zobrazí mezi prvními výsledky vyhledávání, než jakýkoliv jiný s podobným zaměřením.

Pokud tedy na internetu hledáte například reference o nějaké společnosti, je možné, že se vám zobrazí ve výsledcích vyhledávání tím spíše, pokud se o nich mluví. A o negativních referencích se mluví rozhodně častěji jak o těch pozitivních, pokud nějak existují. A právě mohou mít případné negativní reference na vaše podnikání destrukční vliv.

 

Jak tomu předejít? Prokažte se certifikátem Prověřená společnost

Pokud chcete mít skutečně jistotu, že se o vás na internetu nepíšou žádné neoprávněné pomluvy nebo že skutečně nemáte za zády houfy nespokojených zákazníků, vyplatí se vám investovat do ověření informací o vaší firmě na internetu. Je totiž dokázáno, že jen 1 zákazník ze 16 svoji nevoli řeší stížností. Pokud tedy máte jednu negativní referenci, je možné že máte celkem 16 nespokojených zákazníků a to už je číslo, kterému se vyplatí věnovat pozornost.

Pokud chcete toto riziko eliminovat, nechte se raději prověřit nějakým specializovaným servisem. Tuto službu nabízí například Prověřená společnost. Díky speciálnímu algoritmu zjistí, zda se o vás na internetu píše něco negativního, co by mohlo vaše podnikání ohrozit.

Každopádně platí, že i když máte spokojených zákazníků sebevíc, nikdy nemůžete uspokojit všechny. Neznám podnikatele, který by neměl nějaký problém se zákazníkem. Jak se říká, lidé jsou různí, a zatímco určitá věc může být pro jednoho zákazníka banalita, jiný může bazírovat doslova na pětikoruně. Přesto je dobré negativním referencí věnovat pozornost a nedovolit jim, aby zbytečně ohrožovaly jinak dobré jméno vašeho podnikání.

 




Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *