full screen background image

Zařizujeme kancelář

Pro někoho je kancelář jen místo pro práci. Pro někoho může být kancelář druhý domov. Ať tak či tak, vaše kancelář může být praktická i útulná zároveň. V kanceláři trávíte minimálně třetinu všedního dne, tak proč si ji nezařídit pokud možno podle svých představ?

Kancelář doma a kancelář ve firmě

Můžete mít jednu a nebo dvě naráz. Pokud jste na volné noze, stačí jedna kancelář doma. Pokud pracujete pro větší firmu, jistě budete mít kancelář tam. To ale neznamená, že si nějaký ten pracovní koutek nemůžete zařídit i v soukromí. V zařizování obou kanceláří ale mohou být rozdíly.

  • Kancelář ve firmě

Při zařizování pracovní místnosti ve firmě pravděpodobně nedostanete tolik prostoru             pro své vlastní návrhy. Barvy a výzdoba se budou dost odvíjet od loga společnosti a             firemních barev. Pokud jste součástí velké právnické instituce, je téměř jisté, že             nadřízení nebudou rádi za pestré barvy a atypické kusy nábytku. Reklamní agentury a             sídla médií zase lépe vystihnou svou povahu nápaditými prvky nebo originálními             slogany.

  • Kancelář doma

Tady máte naprosto volné pole působnosti. Pokud ovšem vaší drahé polovičce nebude překážet masivní mahagonový stůl přes půlku bytu nebo fialová nástěnná malba v modře vymalované místnosti. Jinak záleží na vašem vkusu. Obyčejná židle nebo kancelářské křeslo, malý stolek na notebook nebo velký stůl na veškeré dokumenty, množství kancelářských desek a odkladačů a pořadačů na papíry, barevné kombinace to je čistě vaše volba.

V obou případech také dost záleží na tom, zda k vám do kanceláře chodí obchodní partneři nebo zákazníci. I oni se ve vašem ráji musí cítit svým způsobem příjemně. Určitě bude dobře, když povahou své kanceláře budete vy sami působit jako odborníci v daném oboru.

Chaos a nepořádek

Představte si, že přijdete k někomu do kanceláře, kde bude vládnout chaos. Kde se budou válet nejrůznější papíry a psací potřeby. Kde budou termíny schůzek napsané na různě barevných štítcích nalepených na každém rohu. Představte si, že při obchodní schůzce se zástupce firmy zvedne a svůj momentální nápad si poznamená na kus utrženého papíru, který měl zrovna po ruce. Co byste si v takovém případě mysleli o profesionalitě společnosti?

Existuje přeci spousta pomocníků, kteří vám pomohou udržet pořádek na stole, v celé místnosti i v hlavě. A co v kanceláři nesmí chybět?

  • několik propisek, fixů a ostatních psacích potřeb
  • kancelářské papíry
  • kancelářské desky, odkladače a pořadače na papíry
  • kalendáře a diáře
  • poznámkové bloky

Když mluvíme o poznámkových blocích, stejně jako s propiskami s nimi nešetřete. U velkého množství prodejců najdete opravdu levné poznámkové bločky. Nebojte se tedy, že kvůli nim vám v rozpočtu nezůstanou peníze na ostatní kancelářskou výbavu. Pořiďte si různé formáty a velikosti. A5 poznámkový blok na zapisování velkých myšlenek a konceptů. Na zápisky o drobných úkolech poznámkový blok A6. Ten se vám také nezabere příliš místa v tašce a můžete ho nosit všude s sebou a poznamenávat vše, co vás napadne.

Uvidíte, že s dobře zorganizovanou pracovní místností vám vaše denní úkoly půjdou mnohem snáze a ušetříte čas při hledání dokumentů. A co především, v čistém a uklizeném prostředí budete mít lepší náladu. Protože pořádek v kanceláři, pořádek v hlavě.




Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *