full screen background image

Jak vybavit prodejnu?

Zařídit obchod není tak snadné, jak se může na první pohled zdát. Není to jen o tom zařídit si prodejní regály a pokladnu. Obchod musí být správně uspořádaný, musí dávat smysl rozmístění regálů a hlavě musí na zákazníka od první chvíle působit pozitivně. Jak na to, to se dočtete v našem článku.

 

Musíte zaujmout do 5 sekund

Všichni víme, jak je první dojem důležitý. Proto musí i obchod na zákazníka zapůsobit na první dojem, konkrétně do 5 sekund. Čistý, uspořádaný, přehledný a originální obchod jistě zaujme víc že chaotický, tmavý obchod. Do takového už se zákazník podruhé nevrátí a ani nenakoupí.

Stejně tak důležitý jako je interiér obchodu je i jeho exteriér, tedy výloha a jeho okolí. Věnujte tak výloze patřičnou pozornost, aby zákazníka jdoucího po ulici zaujala a nalákala ho jít do vašeho obchodu. Stejně tak důležitou roli hrají vstupní dveře, reklama na domě nebo čistý chodník.

 

Žádné bloudění v obchodě

Při zařizování obchodu je nejdůležitější myslet na logiku prostoru. Pohyb zákazníků musí být organizován tak, aby zákazníci nebloudili a zboží dlouho nehledali. Ideální cestičk se hledají tak, že necháte po obchodě projít své známé. Určitě mají nějaké nakupovací stereotypy.

Důležité je tak logické rozmístění regálů, vytvoření dostatečně širokých uliček. Nastavit výšku regálů tak, aby většina zákazníků dosáhla až na vrchní polici. Proto vybírejte z více variant, rozměrů a velikostí prodejních regálů.

 

Prodejní regály

Česká firma UNIregály vyrábí a prodává prodejní regály. Prodejní regály jsou univerzálním vybavením každého obchodu, ať už podnikáte s čímkoliv. UNIregály se postarají nejen o výrobu, ale také dodávku a montáž.

 

Základními rozměry jsou:

  • výška regálové stěny:1 000, 1 400, 1 600, 1 800, 2 000, 2 100, 2 200 mm
  • šířka regálové stěny: 625, 1 000, 1 250, 1 330 mm
  • hloubka soklu základové police: 400, 500, 600, 700 mm
  • výška soklu: 140 mm

V nabídce firmy naleznete i regály do prodejny. Volit je možné z několika variant, od přístěnných regálů, oboustranných regálů až po pulty nebo vitríny. Všechny typy regálů se dají rozšířit o vrchní zastřešení, přepážky, police, závěsné háčky a další doplňky.

 

Vystavte i cenné zboží

Klasické regály mnohdy nestačí, zvláště pokud chcete prodávat cenné zboží jako jsou šperky nebo elektronika. Takové zboží můžete vystavit v prosklené vitríně. Jednou z jejich velkých výhod je uzamykatelnost. Na zboží se tak nejen nepráší, ale také je v bezpečí před nenechavými ručičkami.

Základní prosklená vitrína má rozměry:

  • výška: 2 100 mm
  • délka: 1 000 mm
  • hloubka: 500 mm
  • police uvnitř vitríny: 400 mm

 




Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *