full screen background image

Letáky stále mají co říct

Když nás něco zajímá, něco nevíme anebo potřebujeme zjistit, stačí nám k tomu jen několik kliknutí. Na internetu najdeme vše do pár vteřin, proč tedy věnovat pozornost tištěným letákům a brožurám? Jsou totiž užitečnější, než se zdá.

 

I tiskoviny mají smysl

Většina firem se samozřejmě snaží, aby jejich investice do propagace a marketingu dávaly smysl a byly efektivní. Často tak stojí před otázkou, zda v dnešní době má smysl cokoli tisknout na papír, zda není jednodušší se spolehnout jen na online prostor. Kvalitní webové stránky jsou velmi důležité, musí je ale mít kdo číst. Pokud o nich zákazníci ví, dostanou se na ně během chvilky z mobilního telefonu i počítače a najdou informace, které potřebují. Pomoci rozšířit povědomí o firmě a získat tak více potencionálních zákazníků mohou různé internetové vyhledávače, velkou roli ale hraje i osobní kontakt na veletrzích, výstavách nebo akcích. Na nich jsou naprosto nezbytné vizitky, které můžete zájemcům věnovat a mít tak jistotu, že se jim vaše firma připomene. Stejně důležité jsou také další tiskoviny.

 

Pro pozdější využití

Někde vás něco zaujme při cestě do práce, na výstavě nebo při návštěvě lékárny a řeknete si, že se na to později podíváte. Jenže později už si nevzpomenete ani na název firmy, natož na její webové stránky. Pokud budete mít možnost si při letmém setkání vzít něco do ruky, co později napoví, kde hledat, je to pochopitelně velká výhoda. Nejen vizitky se základním kontaktem, ale právě propagační letáky a brožury pomáhají připomenout se a předat důležité informace. Mnoho lidí totiž nehledá podrobnější informace okamžitě potom, co je zaujme reklama nebo letmý pohled, ale věnují se jim až v době, kdy mají čas. Tisk brožur a letáků je tak rozumná investice, která může pomoci oslovit další zákazníky a zvýšit povědomí o firmě.

Ne vždy máme čas zjišťovat vše okamžitě, ale potřebujeme na to klid a dostatek času. Pak je dobré, pokud máme po ruce leták nebo vizitku jako připomenutí toho, co nás zaujalo a kde chceme hledat další informace.




Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *