full screen background image

Reklamní předměty a dárky – 4 tipy jak potěšíte a zaujmete!

Chystáte se objednávat reklamní předměty pro teambuilding nebo prezentaci vaší společnosti? Přečtěte si naše čtyři rady jak se vyznat v záplavě možností a neztratit se v nich!

 

1 Pro koho reklamní předměty nakupujete?

Nejdůležitější otázka, kterou byste si měli položit – komu budete reklamní předmět dávat? Nakupujete pro nejvyšší vedení společnosti, obchodní partnery, nebo širokou veřejnost? Dárek, kterým jednoho nadchnete a zapíšete se mu do paměti, nemusí být pro jiného vůbec vhodný. Drobné originální či vtipné předměty s potiskem loga vaší společnosti vybírejte pro širokou veřejnost, zatímco osobnějšími dárky potěšíte vedení a obchodní partnery.

Vybírejte s vkusem a zamyslete se, co by udělalo radost vám.

 

2 Proč reklamní předměty nakupujete?

Proč jste se rozhodli nakoupit reklamní předměty? Odpovědi na tuto otázku by se daly rozdělit do dvou kategorií:

  • Dárek chcete věnovat jako výhru, za věrnost, nebo jako omluvu za vaši chybu
  • Dárek chcete rozdat pro upevnění vztahu se zákazníky, nebo pro přilákání nových zákazníků

 

Pokud chystáte soutěž na internetu nebo v rámci nějakého festivalu, volte drobné a užitečné předměty. Jejich cena není závratná a třeba frisbee nebo originálnější hra – malý hlavolam pro chytré hlavy – potěší snad každého. Za věrnost se výtečně hodí kalendář, poznámkový blok nebo diář – dobu, kdy dárek věnujete, můžete chytře posunout  k Vánocům a Novému roku. Za chybu se můžete omluvit něčím hodnotnějším, například tričkem s potiskem nebo sportovní taškou.

Reputace firmy se výborně posiluje osobitějšími dárky. Vezměte v potaz své zaměření a buďte originální, aby se k vám chtěli vaši zákazníci vracet. Zatímco některé může potěšit dobře vybraný termohrnek s potiskem, jiného spíš zaujme sportovní láhev  s infuzérem. Nové zákazníky dnes už nezaujmete plastovými propiskami, zkuste multifunkční propisky, které se dají použít i jako stylus na chytrý telefon.

 

3 Co na reklamním předmětu potřebujete sdělit?

Postačí vám logo společnosti, nebo chcete na dárku poděkovat za spolupráci? Chcete poblahopřát k Vánocům? Nebo má předmět nést heslo vaší nejnovější kampaně? Předmět vybírejte i podle barevnosti vašeho loga a vyvarujte se podobných nebo přímo stejných barev.

 

4 Jak se váš reklamní předmět dostane k adresátovi?

Budete dárky rozesílat poštou zvlášť, s objednávkou, anebo předávat na předvánočním setkání? Vhodným malým dárkem může být potisknutý přívěšek nebo svítilna, ovšem jen těžko se vám bude poštou posílat víno s vámi vybraným potiskem etikety. Přímo s objednávkou u společnosti REDA, a. s., můžete objednat dárkové tašky nebo ochranné obaly na diáře, a tím zamezit poškození při předávání či převozu.




Jeden komentář u “Reklamní předměty a dárky – 4 tipy jak potěšíte a zaujmete!

  1. Ludmila napsal:

    Zdravím, Chtěla by jsem objednat diáře a kalendáře (tyto https://eshop.reda.cz/kalendare-a-diare/kalendare/kat-03403001/) na Nový rok pro kanceláře naší organizace po celé ČR. Stihneme to do Vánoc nebo na nový rok dostat? má někdo zkušenosti? 🙂

Napsat komentář: Ludmila Zrušit odpověď na komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *