Chystáte se objednávat reklamní předměty pro teambuilding nebo prezentaci vaší společnosti? Přečtěte si naše čtyři rady jak se vyznat v záplavě možností a neztratit se v nich!
1 Pro koho reklamní předměty nakupujete?
Nejdůležitější otázka, kterou byste si měli položit – komu budete reklamní předmět dávat? Nakupujete pro nejvyšší vedení společnosti, obchodní partnery, nebo širokou veřejnost? Dárek, kterým jednoho nadchnete a zapíšete se mu do paměti, nemusí být pro jiného vůbec vhodný. Drobné originální či vtipné předměty s potiskem loga vaší společnosti vybírejte pro širokou veřejnost, zatímco osobnějšími dárky potěšíte vedení a obchodní partnery.
Vybírejte s vkusem a zamyslete se, co by udělalo radost vám.
2 Proč reklamní předměty nakupujete?
Proč jste se rozhodli nakoupit reklamní předměty? Odpovědi na tuto otázku by se daly rozdělit do dvou kategorií:
- Dárek chcete věnovat jako výhru, za věrnost, nebo jako omluvu za vaši chybu
- Dárek chcete rozdat pro upevnění vztahu se zákazníky, nebo pro přilákání nových zákazníků
Pokud chystáte soutěž na internetu nebo v rámci nějakého festivalu, volte drobné a užitečné předměty. Jejich cena není závratná a třeba frisbee nebo originálnější hra – malý hlavolam pro chytré hlavy – potěší snad každého. Za věrnost se výtečně hodí kalendář, poznámkový blok nebo diář – dobu, kdy dárek věnujete, můžete chytře posunout k Vánocům a Novému roku. Za chybu se můžete omluvit něčím hodnotnějším, například tričkem s potiskem nebo sportovní taškou.
Reputace firmy se výborně posiluje osobitějšími dárky. Vezměte v potaz své zaměření a buďte originální, aby se k vám chtěli vaši zákazníci vracet. Zatímco některé může potěšit dobře vybraný termohrnek s potiskem, jiného spíš zaujme sportovní láhev s infuzérem. Nové zákazníky dnes už nezaujmete plastovými propiskami, zkuste multifunkční propisky, které se dají použít i jako stylus na chytrý telefon.
3 Co na reklamním předmětu potřebujete sdělit?
Postačí vám logo společnosti, nebo chcete na dárku poděkovat za spolupráci? Chcete poblahopřát k Vánocům? Nebo má předmět nést heslo vaší nejnovější kampaně? Předmět vybírejte i podle barevnosti vašeho loga a vyvarujte se podobných nebo přímo stejných barev.
4 Jak se váš reklamní předmět dostane k adresátovi?
Budete dárky rozesílat poštou zvlášť, s objednávkou, anebo předávat na předvánočním setkání? Vhodným malým dárkem může být potisknutý přívěšek nebo svítilna, ovšem jen těžko se vám bude poštou posílat víno s vámi vybraným potiskem etikety. Přímo s objednávkou u společnosti REDA, a. s., můžete objednat dárkové tašky nebo ochranné obaly na diáře, a tím zamezit poškození při předávání či převozu.
Zdravím, Chtěla by jsem objednat diáře a kalendáře (tyto https://eshop.reda.cz/kalendare-a-diare/kalendare/kat-03403001/) na Nový rok pro kanceláře naší organizace po celé ČR. Stihneme to do Vánoc nebo na nový rok dostat? má někdo zkušenosti? 🙂